مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تحلیل- شرکت های ارزش افزوده و خونی که به دل مردم کردند!

مخابرات ما- همه را نمی خواهیم با یک چوب برانیم. در بین شرکتهای ارزش افزوده گروهی بوده اند که به دیگران تجارت یاد داده اند اما گروهی هم بوده اند که خون مردم را در کاسه سرکشیده اند.

 

مخابرات ما (تحلیل و آنالیز) – همه را نمی خواهیم با یک چوب برانیم. در بین شرکتهای ارزش افزوده گروهی بوده اند که به دیگران تجارت یاد داده اند اما گروهی هم بوده اند که خون مردم را در کاسه سرکشیده اند.

به همین نسبت نمی خواهیم بطور کلی به وزیر ارتباطات یا هر کس دیگری نمره رد یا قبولی بدهیم.ما آموخته ایم کارها و حرکات مدیران را یک به یک بررسی کنیم و به آن نمره بدهیم.

مرکز ثقل شرکت هایی با فعالیت در زمینه ارزش افزوده و وزارت ارتباطات امروز به جایی رسیده است که همه – از جمله ما- باید صراحتا اعلام موضع کنند وگرنه به یک طرف ظلم کرده اند.

در میان شرکتهای ارزش افزوده بوده اند شرکت هایی که واقعا تولید ثروت کرده اند.در این تولید ثروت مردم هم پولشان را گذاشته اند اما چیزی به ازای آن گرفته اند یا حداقل در یک قرعه کشی شرکت داده شده اند.مردم هم معترض آنان نبوده اند. (من با قرعه کشی مخالفم! همین حالا بگویم! اما وقتی مردم با رضایت و در پی هدفی ضمن استفاده از یک سرویس با ارزش افزوده در قرعه کشی هم حضور داشته اند اشکالی دیده نمی شود.

.

اما شرکتهایی بوده اند که مردم را بدون اطلاع عضو سرویس خود می کرده اند.هر یک از ما بارها و بارها قربانی این فعالیت ها بوده ایم.

روزی به دیدن یکی از اقوام رفتم.خانم مسنی بود.هر قدر سیم کارت اعتباریش را شارژ می کرد دقایقی بود صفر می شد. هیچ کاری از ما ساخته نبود جز اینکه سیم کارتش را روشن نکند.اما اعتباری ها حداقل خیلی زود متوجه ضرر و زیان خود می شدند اما کسانی که سیم کارت دائمی داشتند وضعشان بسیار بدتر بود.وقتی با قبض های میلیونی روبرو می شدند تازه شست شان خبردار می شد که چه اتفاقی افتاده است.

.

وقتی وزیر تازه ارتباطات بر مسند نشست ابتدا اپراتورها را وادار کرد امکانی فراهم کنند که مشترکین بتوانند سرویس های خود را ببینند.برای این امر کدی اختصاص داده شد تا مشترک با ارسال آن سرویس هایش را دریافت کند.اینجا اولین امتیاز مثبت به وزیر جدید داده شد.

.

اما دو کار دیگر باقی مانده بود. یکی جلوگیری از این سوء استفاده که با آگاهی دادن به مشترکین تا حد زیادی انجام شد.این دومین امتیاز مثبت برای وزیر.

مهمترین بخش برگشت پول های مردم بود.

در این کشور هیج کسی  پول خورده را پس نمی دهد! این قاعده عمومی است.اما این وزیر بخش نهایی کار را نیز به ثمر رسانده است.

.

برای همین مورد سه امتیار مثبت به آذری جهرمی می دهیم.

معنی و مفهوم حرف ما این نیست که ایشان دیگر هیچ امتیاز منفی ندارد یا همه کارهایش خوب بوده است.خیر! ما کارها را تک به تک بررسی می کنیم.آدم های منصف هم باید با ما موافق باشند.

.

در آینده به داخل وزارت ارتباطات می رویم.به بخش ارتباطات مردمی وزیر جوان در رسانههای گروهی می رویم و به آنالیز و تحلیل بخش های دیگر ی از کارهای آذری جهرمی می پردازیم.اما باید باور کنیم در این کارها و فعالیت هایش منافع مردم را لحاظ کرده است.از این نظر نمره قبولی می گیرد.

1121110cookie-checkتحلیل- شرکت های ارزش افزوده و خونی که به دل مردم کردند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام.بابت همت وزیر در خصوص ارزش افزوده اول به مردم ظلم شده بعد می خواهند درمانش کنند.در خصوص مطالبات بازنشسته ها که اقای وزیر در محرم و عاشورا که قول صریح و صد درصد به همه داد چرا هیچ اقدامی نشد واقعا جمله زیبای شما که گفتید هر کسی پول مردم را خورد دیگه پس نمی دهد. ایا وزیر زورش به تشکیلات هییت مدیره مخابرات نمی رسد؟

نظرات بسته شده است.