مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مازندران و تجمع شاغلین و بازنشستگان مخابراتی.

مخابرات ما- بر اساس اطلاعیه قبلی امروز مخابراتی های مازندران برای پیگیری مطالبات خود تجمع کردند.

 

مخابرات ما (اختصاصی) – دوشنبه بیستمین روز ابان ماه ۹۸ گروه زیادی از شاغلین و بازنشستگان مخابرات منطقه مازندران برای پیگیری مطالبات خود از ابتدای خصوصی سازی تا امروز تجمع کردند.

این تجمع به دعوت شورای اسلامی کار و کانون بازنشستگان مخابرات مازندران با هدف پیگیری مطالبات کارکنان و بازنشستگان برگزار شد.اجرای بدون کم و کاست آیین نامه استخدامی سال ۸۹ مخابرات و همچنین اجرای بند ۶ مصوبه هیئت وزیران در سال ۸۵ حداقل خواسته حاضرین بود.

در زیر تصویر بیانیه پایانی حاضرین را مشاهده می کنید.

1125120cookie-checkمازندران و تجمع شاغلین و بازنشستگان مخابراتی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. حامی بازنشسته می گوید

    باسلام یزد اعتراض کرد

  2. ناشناس می گوید

    درود بر همکاران عزیز استانهای آذربایجان شرقی،مازندران و قم ، انشاء الله به یاری خدا بتوانیم حقوق پایمال شده مان را بگیریم .

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    سود۳۴۰ ریال شش ماهه خیلی خوب است پس چرا سهامدار عمده معوقات رفاهیات بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ تاکنون واجرای بند ۶ مصوبه هیئت محترم وزیران سال ۱۳۸۵ (هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم عینا باید در زمان خصوصی داده شود ) وبیمه تکمیلی دانا وبیمه تکمیلی معلم را پرداخت نمیکند ؟؟؟!!!!!

  4. امید می گوید

    همکاران وبازنشستگان محترم استانهای تهران واصفهان و مشهد کجایید ؟عقب نمونید.

  5. اصفهانی می گوید

    درود و سپاس بر انجمن صنفی مخابرات استان های قم و مازندران و آذربایجان که جهت احقاق حق وحقوق قانونی خود تجمع اعتراضی برپا نموده اند

  6. ناشناس می گوید

    پس سایر استان ها کجایید؟
    نکنه شما تمام حق و حقوقتان را گرفتید؟

  7. ناشناس می گوید

    همدان هم چهار شنبه صبح تجمع داریم .
    البته برای قرائت دعای توسل در نماز خانه گرد هم می آییم .

  8. ناشناس می گوید

    واقعا دستمریزاد به این همکاران پرتلاش و حق طلب که خودشون رو در خط مقدم جبهه حق طلبی قرار دادند. انشالله که خداوند بهتون قوت و قدرت بدهد و استانهای دیگر هم خودشون رو به خواب خرگوشی نزنند و در حاشیه قرار نگیرند و فقط منتظر اقدامات این عزیزان نباشند. این موضوع به حرکت و تلاش همه همکاران مرتبط است . گوشه گیری در این حرکت از دیگر استانها ، دور از انصاف است . واقعا شرمنده این همکاران پرتلاش هستیم! متاسفانه استان ما شدید در این جهت در خواب عمیق فرو رفته است و شاید فقط منتظر سود دهی این تجمعات باشند و فارغ از تبعات آن ، مطمئنا این همکاران موفق خواهند شد . و اون موقع هست که باید از ضرب المثل زمستان تمام شد و رو سیاهی به زغال ماند استفاده کرد.

  9. کارگر می گوید

    سلام. عزیزان دل برادر این حرکات برخلاف مقررات و بدور از تمدن و فرهنگ است و به همین دلیل است که هیچ مرجع قانونی از اینگونه حرکات حمایت نمیکنند . اگر قانونا” مطالباتی دارید را از همان مرجع صدور رای حقانیت بخواهید نه از مخابرات. برای یک دفعه هم که شده کتاب قانون کار را مطالعه کنید که زمانی که بین کارگر و کارفرما اختلاف هست راهکار قانونی آن چیست. قانون مسیر اخذ مطالبات را مشخص کرده است.تاریخ مصرف استفاده از حرکات پوپولیستی گذشته است .تجمع و تحصن کاری غیر قانونی است و هرگز ازاین طریق به نتیجه نخواهید رسید.

  10. بازنشسته ۹۷ می گوید

    خراسان رضوی به این بزرگی صدایی ازش در نمیاد.واقعا خجالت آوره

  11. ناصر می گوید

    سلام برسردبیرمحترم ماهم ازهمکاران مازندرانی حمایت وتشکرمیکنیم …….

  12. بسم الله القاسم الجبارین می گوید

    با سلام درود بر شرفتان. ملت ما بیدار است. از دروغگو بیزاراست

  13. ناشناس می گوید

    درود و سپاس بر انجمن صنفی مخابرات استان های قم و مازندران و آذربایجان که جهت احقاق حق وحقوق قانونی خود تجمع اعتراضی برپا نموده اند اگه استان های دیگه هم این روند را ادامه دهند کارکنان مخابرات به حق وحقوق قانونی خود می رسند

  14. ناشناس می گوید

    سلام امیدواریم کارکنان سایر استانها نیز برنامه های خود را اعلام نمایند .

  15. فنی نگهداری می گوید

    خسته نباشید دستمریزاد انشاله استان‌های دیگه هم حضور خودشون رو نشون بدن بخصوص استان های بزرگ

نظرات بسته شده است.