مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مانع خروج ۷۶ میلیون یورو از سرمایه کشور شدیم

مخابرات ما –  در نشست تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات و با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، تفاهم‌نامه‌ای با هدف کاهش خروج ارز و سرمایه با تکیه بر تولید داخل به امضاء رساندیم.

مخابرات ما ( محمد – ایسنا) –  او در توضیح بیشتر این تفاهم‌نامه اظهار کرد: خوشبختانه رویکرد رونق تولید داخل طی یک سال و اندی اخیر در مخابرات فرصتی بود تا علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی، از ایده و فناوری داخلی حمایت کنیم. قطعا تامین تجهیزات در حوزه‌های مختلف در داخل کشور با رعایت استانداردهای بین‌المللی و فرایندهای قانونی از اتفاقات خوب در شرکت مخابرات است. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

صدری ادامه داد: این رویکرد با گام‌های هرچند کوچک، در بلند مدت، توسعه و رونق خوبی در همه بخش‌ها برای ما به ارمغان می‌آورد و خوشبختانه در یک سال و اندی گذشته با همین رویکرد توانستیم مانع خروج ۷۶ میلیون یورو ارز و سرمایه از کشور شویم و این نگرش همواره جزء برنامه‌های راهبردی شرکت خواهد بود.

***

1129120cookie-checkمانع خروج ۷۶ میلیون یورو از سرمایه کشور شدیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. همکار بازنشسته می گوید

    ۷۶میلیون دلار ۴۲۰۰ تومانی را از دولت میگرفتید در بازار ازاد میفروختید وبا سودش حق وحقوق کارمندان مخابرات را پرداخت میکردید!!!!! .راستی این ۷۶ میلیون دلار که از کشور خارج نشد الان کجاست؟ یعنی صرفه جویی شده کجاست.

نظرات بسته شده است.