مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، تاکید کرد:

مخابرات ما – در بازدید مدیران ارشد حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات از بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT، جدیدترین دستاوردهای شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید (تولیدکننده‌ی مودم‌های ایرانی U.TEL) تشریح شد.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – دبیر شورای عالی فضای مجازی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بازدید از بیستمین نمایشگاه تلکام، در جریان جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های تولیدی حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات حاضر در این نمایشگاه قرار گرفتند.

در همین راستا، مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید (تولیدکننده‌ی مودم‌های ایرانی U.TEL)، گفت: برای مدیرانی که از غرفه‌ی شرکت ارگ در نمایشگاه بازدید کردند، تشریح شد که اقداماتی که این سال‌های انجام شده است صرفا وابسته به اپراتورها و بازار B2B نبوده است و ما توانستیم به سمت B2C و کاربران نهایی و مردم برویم. در همین راستا برند یوتل (U.TEL) را ایجاد کردیم که هم اکنون در بازار خرده فروشی و آنلاین سهم خوبی داریم.

وی ادامه داد: ما از مودم‌های ADSL شروع کردیم و سپس محصول VDSL و GPON را به طور همزمان وارد بازار کردیم و از سال گذشته بر روی مودم‌های LTE متمرکز شدیم و در حوزه‌ی مودم‌های LTE بیرونی فعالیت کردیم که مودم‌هایی است که در روستاها و مناطقی که سیگنال ضعیف‌تر است، استفاده می‌شود و همچنین رونمایی از مودم‌های جدید را در این نمایشگاه انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در رنج‌های مختلف محصول داریم و در حال حاضر شرکت مخابرات ایران، همراه اول و ایرانسل از مشتریان محصولات ما هستند و کیفیت محصولات تولید داخل شرکت ما از نمونه‌های خارجی به مراتب مطلوب‌تر است.

وی افزود: در همین حال، آقای دکتر فیروزآبادی، دبیر محترم شورای عالی فضای مجازی از اینکه ما توانستیم طی این مدت ۲۷۰ نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم و اینکه توانستیم محصول مورد نیاز مردم را در بازار داخلی تامین کنیم، ابراز خرسندی کردند.

***

1137080cookie-checkمدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، تاکید کرد:

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.