مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بانک صادرات به پاداش کدام عمل فوق العاده از مخابرات ایران پاداش می گیرد؟

مخابرات ما- بر اساس توافق شرکت مخابرات ایران با بانک صادرات ایران، حساب های حقوق کارکنان رسمی به این بانک منتقل خواهد شد.

بزودی در یکی از شعب بانک صادرات در تهران، برای کارکنان رسمی سراسر کشور حسابی باز خواهد شد که بصورت پیامکی به آنان اطلاع داده خواهد شد ضمن اینکه از این پس حقوق کارکنان به همین حساب واریز خواهد شد.

کارکنان پس از افتتاح حشاب می توانند به یک شعبه دلخواه صادرات در شهر محل سکونت خود مراجعه و مدارک افتتاح حساب را کامل کنند.

بنظر می رسد از تجربه قبلی در افتتاح حساب در یک شعبه از شهر تهران برای همه کارکنان، درس عبرت کافی نگرفته ایم. هنوز مشکلات کارکنان شرکتی در مواجهه با این تمرکز حسابها حل نشده، کارکنان رسمی را با این رخداد درگیر می کنیم.

 

مشکلاتی که در این چند ماه کارکنان شرکتی با آن درگیر بوده اند به این شرح است:

۱- همه کارکنان پیش از این هم در بانک صادرات حساب داشته اند.هزینه افتتاح حساب مجدد و دریافت کارت عابر بانک، تحمیل هزینه ای معادل جهار هزار و پانصد تومان تا ۳۴ هزار و پانصد تومان برای هر یک از کارکنان خواهد بود که بر عکس آن، سود بدون دردسر برای همان شعبه مورد علاقه معاون مالی خواهد بود.

۲-تمرکز حسابها در یک شعبه, آن هم شعبه ای دور از محل کار مسئولان مالی مخابرات ، عملا پیگیری را توسط مخابرات مشکل می کند. البته تجربه نشان می دهد در زمان مشکل، این شعبه بانک صادرات هرگز تلفن هایش را پاسخ نمی دهد.

۳-یک شعبه، هر چقدر هم بزرگ و سرشار از امکانات دیجیتال باشد نمی تواند به همه کارکنان  کشور سرویس دهد.اصل رقابت حکم می کند کارکنان کشور بین بانک های مختلف در شهرهای گوناگون تقسیم شوند تا اگر شعبه ای -درست مثل شعبه بانک صادرات بازار تهران- بخواهد از اجرای درست کار طفره رود و پول مخابرات را چند روزی بخواباند کم کاریش آشکار گردد.

۴- انتقال حسابها به بانک صادرات به این منظور بود که این بانک بپذیرد راس روز ۲۵ ام حقوق کلیه کارکنان را پرداخت کند.اما اینک که این قرار به هر دلیلی اجرا نمی شود چرا باید حسابها به این بانک سپرده شود؟ (ماجرای سه کارگری که یکی چاله می کند، دیگری نهال می گذارد و سومی چاله را پر می کند اما یک روز آنکه نهال را توی چاله نکه میدارد نمی آید اما دو نفر دیگر طبق عادت کار خودشان را می کنند …..)

۵- بانک صادرات حساب خودش را در این دو ماه با نیروهای شرکتی پس داده است.چرا آزموده را در برابر آزمونی بزرگتر قرار می دهید؟ به کدام پاداش اینک سرنوشت هزاران نفر دیگر را به این بانک کم توان می سپارید؟

۶-تجربه می گوید این شعبه بانک صادرات نسبت به پول بسیار حساس است! هر پولی به حسابش برود حداقل چند روز نگه می دارد.دو ماه گذشته عدم پرداخت بموقع حقوق نیروهای شرکت خدمات اول  در بانک صادرات به همین دلیل بوده است.

۷- ….

از این مسائل بسیار است.

فقط دلیل اصرار به یک اشتباه را نمی دانیم.یکی به ما بگوید بر اساس کدام عملکرد فوق العاده، به بانک صادرات پاداش می دهید و حساب و کتاب  ۱۳ هزار نفر دیگر را هم به آن می سپارید؟

باقی حرفها باشد برای زمانی دیگر. فقط از سردبیر مخابرات ما می خواهیم همان مطالب وهمان اشکالاتی که برای حقوق نیروهای شرکتی در بانک صادرات نوشته شده است، برای بازنشر آماده کند چرا که دقیقا همان مشکلات دوباره و سه باره تکرار خواهد شد….

 

1141620cookie-checkبانک صادرات به پاداش کدام عمل فوق العاده از مخابرات ایران پاداش می گیرد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. مرتضی می گوید

    توی نوشتن مطالب لطفا با غرض صحبت نکنید .سعی کنید منصف باشید.چه امکاناتی بانکهای دیگه دارن که بانک صادرات نداره؟؟همه نوع خدماتی میده.در نگهداشتن پول توی حساب فقط صاحب حساب میتونه دخیل باشه نه بانک.شعبه ی افتتاح حساب هم اهمیتی نداره،کارمندان عزیز مخابرات میتونن از همه ی سه هزار شعبه ی صادرات خدمت بگیرن

  2. پیرمرد می گوید

    من بهت میگم عزیزم یکی بالاتر از اینها دستور میده که اینکار انجام بشه برو فیلم مرد ایرلندی رو ببین انجا دستور ببین از کجا میاد اینجا هم همینطوریه …..

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    بابا یه مدت بانک ملی باید میخورد
    یه مدت بانک کشاورزی باید میخورد
    یه مدت بانک ملت
    یه مدت رسالت
    یه مدت مهر ایران
    حالا هم بزارید صادرات بخوره
    فقط من نمیدونم این کارت هایی که به ما دادند را چیکار کنیم از اون بدتر برای رمز دوم هر کدام شما باید یه اپلیکشن نصب کنید که هر کدام هم روش خاص خودش را دارد
    بازنشسته ۹۷

  4. ناشناس می گوید

    بانک صادرات همین که پول چند هزارنیروی شرکتی رایک هفته تو حساب می خوابونه و سودهای کلان میگیره آیا این
    عمل فوق العده نیست؟ ایا شرکت مخابرات از این نمد کلاه نمی برد؟

    1. مهرداد می گوید

      حیف که مخابرات با این گردش مالی و پرسنل شاغل و بازنشسته حقوق بگیر یه بانک تاسیس نکرد. قوامین و انصار و پست بانک و .. چی بودند و حالا چی شدند

  5. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    این رو همه می دونن که بانک ها در ازای آوردن حساب حقوق موسسات و شرکت ها، به بانی خیر وام کلان و کم بهره اعطا می کنند، پرسنل شرکت چه رسمی و چه شرکتی مگه مسخره هستند؟ که بازیچه معاونت مالی شوند

  6. ناشناس می گوید

    سلام با تشکر از اطلاع رسانی شما
    این مقوله عوض کردن حسابها توسط مدیران در ظاهر برای سهولت پرداخت ها و جلوگیری از اشتباهات امورمالی شرکت در واریز به حسابهای مختلف (مانند اشتباهی که اخیرا در پرداخت خواروبار بازنشستگان اتفاق افتاد) میباشد ولی به مشکلات پیش آمده برای کارکنان توجهی نمی گردد مضاف بر اینکه پرداخت تنها از طریق یک بانک در آینده درصورت ایجاد مشکل برای آن بانک خاص برای پرسنل در سراسر کشور ایجاد مشکل خواهد نمود در شهر های بزرگ نیز مسئله ایاب وذهاب وآلودگی هوا، …..بر مشکلات افزاید

  7. صبحی شجاع می گوید

    با سلام
    با مطالب وموارد فوق کاملا موافق هستم . وانصافا بانک صادرات هیچ عملکرد ممتاز وبرجسته ای نداشته وندارد واز نظر خدمات بانکداری اینترنتی والکترونیکی هم درمقایسه با سایر بانک ها از جمله بانک ملت که الان مسئولیت پرداخت حقوق همکاران درمنطقه ما( همدان ) به عهده دارد ، ضعیف تر است و از طرفی در این چند روز که انتقال حساب کارکنان رسمی به بانک صادرات شایعه شده است نظرسنجی که از همکاران به عمل آمد اکثرا با این کار وعمل مخالف هستند

  8. ناشناس می گوید

    شاید وجود آقای به نام صدری به عنوان معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات در این موضوع بی تاثیر نباشد
    بررسی کنید

  9. رساگو می گوید

    سلام وباتشکرازتیزبینی مخابرات ما وسردبیرونویسنده محترم،انچه که واقعیت بود،نوشتید ،فقط نکته اصلاحی این است که بانک مذکور شعبه استقلال تهران میباشد

  10. ناشناس می گوید

    دلیلش واضح است چون کسی این وسط قول یک وام میلیاردی بدون سود رو از بانک صادرات گرفته و بزودی هم بانک صادرات این قول رو عملی خواهد کرد

  11. همکارشما می گوید

    سلام وقت بخیر سردبیر محترم مدیران اگه میخواستند از تجربیاتشون استفاده کنند که حال وروز ما کارکنان این نبود برادرجان الان دقیقا واسه یه عده ایی ازهمکاران پیام اومده واسه یه عده ایی پیام ازبانک صادرات مبنی بر افتتاح حساب نیومده کلا مدیران ازاینکه استرس ونگرانی واسه کارکنان درست کنند لذت میبرند وگرنه وقتی همه حساب واسه پرداخت حقوق دارند دیگه این مسخره بازی واسه چیه دوباره بریم یه بانک دیگه حساب باز کنیم والا ما چک دادیم وهرماه باید بریم حقوقمون رو به حساب قبلی انتقال بدیم که چک های مدرسه ومهد وهزار کوفت دیگه پاس بشه وعملا این کارمند هست که متضرر میشه 😡

  12. ناشناس می گوید

    شاید تمرکز حقوق همه‌ی کارکنان رسمی در یک بانک بد هم نباشد! در این لحظه حقوق کارکنان رسمی از چند بانک شامل ملی، سینا و… پرداخت میشه، شاید هم تمرکز پرداخت از یک بانک فکر بدی نباشه، مشکل مجریان و نحوه‌ی اجرای یه طرح خوبه که اون رو به یک فاجعه تبدیل می‌کنه، نه خود طرح. شاید هم پشت این انتخاب، آشفتگی و پرداخت نامنظم از بانک صادرات منفعتی برای عده‌ای باشه.

  13. ناشناس می گوید

    سردبیر جان دلیلش را من به شما میگویم…اخذ وام سنگین و میلیاردی و کم بهره توسط بعضی از اقایون….همکار مالی شما

  14. ذکریا می گوید

    باسلام، درود بر شما که حرف دل همه کارمندان رو زدید واقعا سپاس – واقعا از اینجور تصمیم گیریها متعجبیم !!!!! معمولا این جابجایی حسابها نباید بدون حکمت باشد در پس پرده این ماجراها هزاران نکته نهفته است و امیدواریم به همین زودیها پرده کنار زده شود و برای کارمندان شفاف سازی بشود. بنده در حال حاضر پنج تا حساب در بانک صادرات دارم که متاسفانه در چند روز قبل پیامکی دریافت کردم به این شرح: بانک صادرات افتتاح حساب بشماره **** ضمن سپاس از افتتاح حساب نزد این بانک …………………………….. بعد از گذشت چند روز دوباره شاهد پیامکی بودم که مشتری گرامی کارت شما **** در تاریخ **/۱۳۹۸/۱۰ صادر شد. واقعا تا کی باید شاهد این افتتاح حسابهای بدون مقدمه باشیم چرا باید یک نفر مثل بنده در بانک صادرت دارای شش حساب باشم مگر مخابرات نمیتوانست به کارمندان اعلام نماید که شماره حسابها بانک صادرات خود را اعلام نماید؟ حتما خواهند گفت این حسابها ، حساب جاری بدون دسته چک هست در صورتی که بنده ازهمین توع حساب جاری بدون دسته چک دو تا حساب دارم. معلوم نیست این چه بازیهایی هست که سر کارمندان در میآورند ؟ خدا عاقبتمون رو بخیر کند.

    1. همکارشما می گوید

      سلام ببخشید یه سئوال شما چرا ۶حساب دارید توی بانک صادرات برید به همون شعبه بهشون بگید که حساب دارید شاید همکاری کردند باهاتون

نظرات بسته شده است.