مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر، ساده و صمیمی. اعلام شماره تماس.

مخابرات ما- سردبیر- دوستان خوبم من شماره ای برای تماس با سردبیر اعلام کردم تا -ساده بگم- شاخ های خبری بتونن به سادگی با من در ارتباط باشند.

 

برای پرسیدن سوال، اعلام مشکلات ، … از طریق کامنت ها اقدام کنید تا دیگران بتوانند بخوانند و به سایت پاسخ بدهند.

نمایندگان گروه ها، تشکل ها، کانون ها، افراد مستقل که مولد خبر هستند، افراد با نفوذی که جریان فکری ایجاد می کنند برای هم فکری و اعلام خبر می توانند استفاده کنند از این شماره تلفن. (۰۹۱۹۹۸۶۸۲۸۳)

یک موضوع رو باید در نظر داشته باشید. من کارمند-کارگر این سیستم هستم که صبح ها بقدر کافی برایم مشغله درست کرده پس اگر خواهان تماس با سردبیر هستید دلخوری را کنار بگذارید. من اگر نمی خواستم جواب تماس را بدهم، اصلا اعلامش نمی کردم. اما مثلا همین امروز فقط در فاصله ساعت ده دقیقه به یک تا ساعت یک بیکار شدم تا این مطلب را بنویسم.

مخابرات ما، فضایی دوستانه، بدون حب و بغض، صمیمانه و کاملا داوطلبانه است. همه کسانی که اینجا کار می کنند برای علاقه درونی خودشان کار می کنند. پس اینجا نه ما از کسی طلبکاریم نه به کسی بدهکاریم.

وارد این فضا می شوید -حتی برای تلفن زدن- تمام ذهنیت ها را دور بریزید. تمام منفی ها را از خود دور کنید. هر چیزی شما را ناراحت می کند – مثلا عدم پاسخ سردبیر به تماس تلفنی- بدانید حتما بشدت در جای دیگر درگیر با کار هستم. پس نباید از کسی که کار دارد دلگیر شویم.

همین امروز مدیر من فکر می کرد از صبح تا بحال مشغول کار در سایت هستم چرا که یک جلسه رو سر موقعش برگزار نکردم.

فعلا همه شما عزیزان، از دوستان خوانندگان همکاران و مدیران من، همه از من طلبکار هستید. هر کسی فکر می کند کار او را رها کرده ام! انصافا حجم کار زیاد و من یک سردبیرم!

تاکید آخرم، من به سوالات دیگر شما همان پاسخی را می دهم که در سایت نوشته ام. چون چیزی را از شما پنهان نکرده ام که در تماس تلفنی بگویم.

اجازه بدهید این شماره را برای شاخ های خبری نگه دارم.

قربان محبت شما- سردبیر شلوغ و شلوغکار

1143050cookie-checkسردبیر، ساده و صمیمی. اعلام شماره تماس.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. نظر مهدوی می گوید

    سلام باتشکر از توضیحات به همراه تذکرات جنابعالی ،اما با این وجود من انتظار دارم تماس گرفتم پاسخ هم بگیرم هرچند که می پذیرم که بفرمایید چه ساعتی تماس بگیرم چراکه حتما حرفهایی دارم که به نظر میرسد ارزش شنیدن خواهد داشت.باتشکر مجدد مهدوی از ایلام (فامیلی هم کاملا واقعی هم هست)

    1. رصدگر می گوید

      سلام. بزرگوار البته حق با شماست. سردبیر با شما تماس می گیرن. فقط اگر چیز مهمی به نظرتون میرسه در زنگ زدن و پیام دادن قدری صبوری کنین تا خبر به دست ما برسه. متشکرم

  2. ناشناس می گوید

    ای کاش مسئولین مخابرات هم مثل شما سردبیر محترم خالصانه با مردم روبرو میشدند!
    جزائکم الله خیراً

نظرات بسته شده است.