مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رسمی ها هم به صادرات حواله شدند.

مخابرات ما- بر اساس گزارش مخابرات ما، شرکت مخابرات ایران در نظر دارد حساب پرداخت حقوق کارکنان رسمی خود را به بانک صادرات انتقال دهد.

در حال حاضر گستره وسیعی از بانک ها در استانهای مختلف کشور، توسط مخابرات استانها برای پرداخت حقوق در نظر گرفته شده است.این تنوع کار را برای تمرکز پرداخت مشکل کرده است لذا اینک شرکت مخابرات ایران برای تمرکز پرداخت حقوق با صادرات به تفاهم رسیده است.

بر اساس گزارش رسیده به مخابرات ما توسط شعبه مشخصی حسابها باز می شود. پس از آن برای صاحب حساب پیامکی ارسال می گردد تا برای تکمیل مدارک به نزدیکترین شعبه صادرات برود.

پیش از این همه کارکنان  رسمی در بانک صادرات حساب داشته اند اما افتتاح حساب جدید هزینه ای را به همه تحمیل می کند که بهتر بود توسسط مخابرات ایران و بر اساس قرارداد متقابل پرداخت می شد.

نکته آخر اینکه بانک صادرات در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی چندان موفق عمل نکرده است این مورد موجب نگرانی شده است.

1141660cookie-checkرسمی ها هم به صادرات حواله شدند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    کی ؟

    1. ناشناس می گوید

      کی ؟ چی؟کی؟ کجا؟ چه طور؟ چه وقت ؟ کی کی کجا چه طور بود ؟ اینطورنبود. اون طور بود.

  2. ناشناس می گوید

    پرسنل شدن مسخره؛ طرف کی ره وام کلان می گیره، حقوق ما رو از این بانک به اون بانک می ده

  3. ناشناس می گوید

    سلام بانک ما سینا است امکانات متنوعی ارائه می کنه که صادرات ندارد الان وام گرفتیم از حقوق برداشت می کنه دست چک با حساب پشتیبان دارای کارت مجزا داریم سیستم گرفتن رمز دوم آن ارس می باشد که در حالت آف لاین هم رمز دوم را ا رسال می کندبالاخره از بانک صادرات که یک بانک دولتی میباشد بهتر است در ضمن بایستی دوستان درمخابرات ایران شفاف سازی کنند وعلت را بگویند وگرنه صحبت رانت خواری در انتقال حساب ها و… قوت می گیرد وچه بسا بازرسی کل کشور ورود کند بالاخره دم خروس زده بیرون.

  4. ناشناس می گوید

    رسمی ها که قبلاً هم صادرات بودند. خبر جدیدی نبود که!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جدا؟!
      بنظر می رسه خودتونو مرکز ثقل دنیا در نظر گرفتین دلاور!

      1. ناشناس می گوید

        خدا به دادتون برسه!
        خدا به دادمون برسه!
        خدا به دادشون برسه!

  5. همکار مالی می گوید

    سردبیر جان غصه نخور این داستانها توی مخابرات حالا حالاها ادامه داره… توی این دو سه روزه انشالله مبلغی حدود هفتصد هزارتومن بابت مناسبتهای امسال به حساب کارکنان واریز میشه

  6. سوشیانس می گوید

    سلام ، برا منم اس ام اس اومد که حساب باز کردن و کارتم صادر شده ، منتهی منم از قبل تو صادرات ۲ تا حساب دارم ، آقایون برا گرفتن وامهای کلان بدون بهره به خودشون این بلا ها رو سرما میارن
    البته قبلاً تو استانا بود و هی از ملی به ملت و از ملت به انصار و …… می بردن و از وامهای چند صد میلیونی ۴ درصدی استفاده می کردن و البته به کبوتران دور حرم نیز ۵۰ میلیونی و ۲۰ میلیونی می رسید . یه بارم من به معاون مالی گفتم اگه ممکنه منم معرفی کنین حضرت والا به مزاقشون خوش نیاومد و ترش کردن و گفتن که از شما بعیده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حالا این بار مدیران استانی هم رو دست خوردن و یه کم دلم خنک شد

نظرات بسته شده است.