مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تقویت شفاف‌سازی و فضای رقابتی در مناقصات شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به الزامات قانونی برگزاری مناقصات در شرکت ، در بخشنامه ای به کلیه مخابرات مناطق کشور اعلام کرد: از این به بعد در تمام مناقصات شرایطی فراهم آمده تا در تقویت فضای رقابتی و مشارکت کلیه واجدین شرایط در معاملات، حداکثر شفافیت و تلاش به عمل آید.

مخابرات ما ( محمد -سیتنا) –  مهندس سید مجید صدری در این بخشنامه با تاکید بر مورد فوق ، حضور کلیه مناقصه گران در جلسات بازگشایی تمام پاکات و پیشنهادها را کاملا مجاز عنوان کرد و افزود : این امر در شرایط منتشر شده مناقصه ها در مخابرات های مناطق سراسر کشور به صورت روشن باید تصریح و اطلاع رسانی گردد.

وی همچنین افزود: محل و تاریخ بازگشایی پاکات و پیشنهادات اعم از فنی و قیمت نیز در شرایط حضور در مناقصه باید قید شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: از این به بعد در اقدامی مهم ، جلسه ی پرسش و پاسخ با مناقصه گران در تمام مناقصات به نحو مقتضی برگزار شده و نتایج جلسه و هرگونه تجدید نظر در اسناد و مهلت مقرر مناقصه، قبل از برگزاری آن به تمام شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

مهندس صدری در راستای تشریح فضای رقابتی ایجاد شده در مناقصات و شفاف سازی بیشتر اضافه کرد: علاوه بر درج فراخوان و آگهی مناقصه که به روال معمول در جراید و وب سایت شرکت انجام می شود، مشخصات تمام مناقصه های انجام شده در مخابرات ایران و تمام مخابرات های مناطق کشور باید به آگاهی نهادهای مرتبط با این حوزه برسد.

وی در تشریح بیشتر این نکته اظهار داشت: آگهی و فراخوان مناقصه ها در سراسر کشور باید در اختیار اتاق بازرگانی منطقه مربوطه، سازمان نظام صنفی رایانه ای مناطق و همچنین سندیکای صنعت مخابرات ایران قرار گیرد.

***

1141830cookie-checkتقویت شفاف‌سازی و فضای رقابتی در مناقصات شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کامو می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز. واقعا از وقتی جناب مهندس صدری به این قضیه اشاره کرده اند حقیقتا جو ناامن و پر از اضطرابی بر کارکنان شرکتی حاکم شده است. همه به تازگی از زیر دست شرکت های محلی بد حساب و بدون کوچکترین نظم و دیسپلین خاصی رهایی یافته ایم. واقعا این استرس تمام توان بچه ها را به صفر تقلیل داده و بنده از نزدیک شاهد هستم. ولو این که از نظر بنده جناب مهندس باید شفاف تر توضیح می دادند که آیا می خواهند قضیه تی سی تی و شسکام را منتفی کنند و دوباره از چاله به چاه افتادن ما و حداقل حقوق و دهم و بیستم هرماه حقوق و سفارش دلسوزانه که با پیمانکار محلی بسازید بنده خدا رقم کم زده توی مناقصه و اینجور حرفها. من کاری ندارم این اقدام چقدر در اصول مدیریتی هنجارمند نبوده و ای بسا در بهره وری همکاران تاثیر مستقیمی داشته باشد. بالاخره یک مدیر یا شخص جناب مدیر عامل باید بیایند و تشریح بفرمایند که دوباره قصد دارند نیروهای مخلص مخابرات را به پیمانکاران محلی بدهند یا این که استنباط از این فرمایش ایشان اشتباه بوده است. جناب مهندس صدری کسی بودند که بهروال منسوخ و مرسوم پیمانکار محوری پایان داده اند. امیدوارم جناب سردبیر اطلاعات جامع‌تری بفرمایند و به اضطراب هایی که چند روزی است بنده در بین طیف وسیعی از همکاران می بینم پایان دهند. آیا تی سی تی و شسکام رفتنی شدند پس اگر قرار بر این بود پس چرا آمدند؟ ممنونم از تحمل شما سردبیر گرامی. منتظر جواب شما می مانم و امیدوارم از سردرگمی در این زمینه رهایی پیدا کنیم. سپاس مجدد

نظرات بسته شده است.