مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۵ دی سالروز زلزله بم

مخابرات ما- به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان روز پنج شنبه پنجم دی ماه مصادف با سالروز زلزله بم مهندس سید رهام حسینی در متن پیامی به شرحزیر یاد وخاطره عزیزان از دست رفته را گرامی داشت .
مخابرات ما

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

پنجم دیماه یاد آور زلزله دلخراش شهرستان بم ،حادثه بسیار غم انگیزی که قلب همه مردم جهان را به شدت لرزاند و سیلاب اشک بر رخسار بسیارى جارى ساخت . زلزله ای ویرانگر که منجر به از دست دادن جمع کثیری از مردم عزیز شهرستان بم و داغدارشدن خانواده های بسیاری از هم استانی ها و هموطنان عزیزمان شد .حال ۱۶ سال از آن حادثه ناگوار می گذرد ،اما این ایثار تحسین انگیز ملت دلسوز که سریعا به کمک شتافتند، و بسیاری از نیازهای فوری و اولیه بازماندگان این بلای بزرگ تامین شد و آن صبوری و مقاومت مردم عزیز دارالصابرین بم هیچگاه از یاد ملت ایران پاک نخواهد شد .و این مردم نشان دادند که اگر برای هرکدام از هموطنان حادثه ای ناگوار رخ دهد سریعا به کمک خواهند شتافت و در این راه از هیچ همتی دریغ نخواهند کرد .

اینجانب بر خود واجب می دانم از طرف خانواده بزرگ مخابرات برای روح پرفتوح جان باختگان، علوّ درجات و غفران الهی و برای خانواده های داغدار و عزیز شهرستان بم ،صبر جمیل مسألت می نمایم.

با احترام-سید رهام حسینی

1142090cookie-check۵ دی سالروز زلزله بم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.