مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- یک حرف از آن هزار که درد دل ماست!

مخابرات ما- شاید تمامی حرفهای کارکنان دائمی در همین یک مطلب نوشته شده باشد

خواندن آن را به تمام مدیران توصیه می کنیم.

راستی اصفهان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ در ۲:۱۴ ق.ظ

سلام سردبیر محترم
حقیقتا من نمی دانم در این مخابرات چه خبر است؟ ۱۷ آذر کلی با بوق و شیپور مصوبه صادر می کنند و با آب و تفضیل و منت حق کارمندان را تایید می کنند و قرار می شود که ظرف یک ماه نتایج آن برای کارمندان ملموس باشد ولی می بینیم که در جلسه یکماه و اندی بعد، دوباره حضرات میز دار پر مدعا می خواهند مصوبات سرمایه گذاران عمده و هیئت مدیره محترم را دوباره بررسی و تصویب کنند!!!!!!!!!!!!
بیمه دانا هم که بعد از یکسال ، هنوز اصل خسارت بنده و بعضی از همکاران را نه تنها نداده که مدعی است ربطی به انها نداره و قسمت درمان مخابرات اصفهان هم که تنها وعده سر خرمن میدهد!!!!!
بیمه معلم هم که هنوز نیامده با کلی آزار و اذیت ، مدیران همه چیز دان ، تا توانست همکاران را چزاند و هنوز خسارات چند ماهه ما را پرداخت نکرده، دارد آخرای عمرش را طی می کند!!!!!
به نظر من مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران بیایند شفاف به پرسنل بگویند،همه مخابرات ارث پدری شان است و همکاران برده های سرباری هستند که مدیران لطف می کنند وآخرماه چیزی در کاسه همکاران می اندازندتا نمیرند!!!!!!!!!!
آخه من نمی دانم این چه وضعیتی است که مدیران ارشد در مخابرات ایران درست کرده اند؟ هرروز باید جنگ اعصاب داشته باشیم، یک روز بیمه دانا که حقمان را نداد، روز بعد بیمه معلم که گویی می خواهد حقمان را ندهد، یک روز التماس به مدیران برای حق قانونیمان که خوشبختانه خود مدیران مصوب کردند، …..
لطفا یکی از مدیران ارشد پاسخ شفاف و صریح بدهد ….
لطفا دغدغه های همکاران را پایان دهید ، اگر میخواهید که این آرامش در مخابرات حفظ شود!!!!

1150550cookie-checkشما نوشته اید- یک حرف از آن هزار که درد دل ماست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام مقصر اصلی خود ما هستیم پارسال حدود پنج هزار کارمند بازنشست شدن بدون جای گزین .الان کارشان رو دوش بقیه هست بدون یک ساعت اضافه کار .

  2. سیده سادات منیری می گوید

    کاش میشد که دیدگاه و نوشته های بچه ها رو هم بدون سانسور و بدون اعمال سلیقه منتشر می کردید
    چقدر از ابتدای سال توسط شخص مدیر عامل مخابرات وعده و وعید گرفتیم
    ۱ – عیدانه
    ۲ – طبقه بندی در بهار
    ۳ – طبقه بندی در مهر ماه
    ۴ – واگذاری پرسنل به پیمانکار محلی
    ۵ – کاهش اضافه کاری و قطع اضافه کاری
    ۶ – و ….

    همه این موارد فقط .و فقط یک پیامد داره و نه بیشتر
    بی عرضگی و عدم پشتیبانی از هم

    سردبیر ، رصدگر و یا هر اسمی که دارید ، لطفا سلیقه ای اقدام به انتشار پیام ها نکنید

    1. رصدگر می گوید

      عزیز من سلیقه ای درکار نیست و برای کامنت گذاری دستورالعمل ساده ای وجود داره که همه می دوننش. کامنت های شما هم بارها منتشر شده.نمونه اش اونکه ملت رو تشویق کردین درست کار نکنن. فکر کنم یک بار گفتنش کافی بود دیگه صدبار کپی کردن یک کامنت بی معنی هست.

      1. حیدر می گوید

        رصد گر عزیز چقدر ناراحت هستید ازتشویق به کارنکردن صحیح …..خیلی خودت و ناراحت نکن….
        من این همکار محترم به نام منیری و نمیشناسم ونمیدونم از کجا هستند ولی بنده از خراسان شمالی این پیام و مینویسم
        بچه ها از قول و قرار و وعده های دروغین و فشار های مالی که روی دوششون هست امانشون بریده شده لازم نیست تصمیم و اتحاد و تشویقی پشت کار باشه تا درست کار نکنن این تنش های عصبی به همراه وضعیت زندگی و جامعه ، ناخوداگاه همه رو به این سمت کشونده و توان روحی و جمسی که در روز بتونن ۸ ساعت مفید کار کنن دیگه وجود نداره پس دوست عزیز من سیده سادات منیری از هرجای این کشور عزیزمون که هستی خوش خبری بهت بدم که تو جسارت کردی و پیام رو رسوندی ولی من بهت اطمینان میدم که خواسته یا ناخواسته پیام تو داره اجرایی میشه و من به نوبه خودم هیچ نگرانی بابت این امر مثل رصد گر عزیز ندارم چرا که …..دلایل بسیار زیادی هست که اگه تمایل داشتید مینویسم

        1. رصدگر می گوید

          من که نباید نگران این موضوع باشم. من فقط خدمت شما گفتم که حرف تون غلطه وگرنه همکاران خیلی قبلتر از این خیلی چیزهایی که دوست نداشتن رو حذف کرده بودن.

  3. کیوان می گوید

    هزاران لایکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

نظرات بسته شده است.