مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هولدینگ شرکت مخابرات جزو صد شرکت برتر ایران انتخاب شد.

مخابرات ما- در بیست و دومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت مخابرات ایران موفق به کسب رتبه اول در فروش و رتبه چهارم در بخش ارزش افزوده در بین شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات شد.

مخابرات ما- سازمان مدیریت صنعتی بیست و دومین دوره انتخاب صد شرکت برتر را برگزار کرد. در این رتبه بندی شرکت مخابرات ایران (هولدینگ)  موفق به کسب رتبه اول در فروش و رتبه چهارم در بخش ارزش افزوده در بین شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات شد.

مهندس صدری در همین باره به رسانه ها گفته است خوشحالم که این‌بار هم در رتبه‌بندی تخصصی ۱۰۰ شرکت برتر ایران جزء شرکت‌های پیشرو و برتر انتخاب شدیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران این انتخاب را مجموعه مخابرات در سراسر کشور تبریک گفته است. او معتقد است حضور شرکت‌ها در این رتبه‌بندی و شناسایی بنگا‌ه های اقتصادی و سنجش عملکرد آن‌ها، راه را برای ارتقاء برند و توسعه بازار در سطح ملّی و فراملّی هموار می‌کند.

مجموعه مخابرات ما این انتخاب را به کازکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران تبریک می گوید.

 

1150590cookie-checkهولدینگ شرکت مخابرات جزو صد شرکت برتر ایران انتخاب شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. عادل آذر می گوید

    سلام برسردبیرمحترم راست میگی خانم مینا من هم دیروزیک معامله ملکی انجام دادم خیلی سودکردم وبرای من هم مبارک است همه برایم تبریک گفتندولی توی خانه زن وبچه هایم ازگرسنگی حال ندارندبه من تبریک بگویند فکرمیکنم مطلب رااداکردم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام عادل جان

  2. مینا می گوید

    بسلامتی .انشاله که مبارک مدیران ارشد و سهامداران عمده باشد!

نظرات بسته شده است.