مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چرا از اقلام رفاهی علیرغم حکم دیوان عدالت اداری مالیات گرفته می شود؟

مخابرات ما- یکی از خوانندگان واعضای سایت با طرح یک سوال همه را به چالش کشید.سوال او در مورد دریافت مالیات از اقلام رفاهی بود.

او از ما پرسید: آیا اقلام رفاهی مالیت پذیر است؟

از همکاران مالی همین سوال را پرسیدیم. آنان می گ.یند چندی قبل ادارات دارائی نامه ای به استانها نوشته اند که در آن از مخابرات خواسته اند از همه پرداختی ها حتی اقلام رفاهی مالیات اخذ گردد. اداره دارائی می گوید فقط کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد مالیات ندارد بقیه پرداختی ها مالیات دارد.

.

اتفاقا همین خواننده خوب غرب کشور حکم دیوان عدلت اداری را به ما نشان داد که در یکی از مطالب قبلی ما آورده شده است.اگر این مطلب را بخوانید همه چیز دستگیرتان می شود.

 

حکم دیوان عدالت: اقلام رفاهی مشمول مالیات نیست.

بله! در حکم دیوان عدالت اداری آمده است که پرداخت رفاهیات در حد متعارف مالیات ندارد.حتی در این جکم قانونی از نمونه های رفاهی نام برده شده ک

  اقلام رفاهی از جمله کمک هزینه مهد کودک و یارانه غذا و ایاب و ذهاب و …. در حد متعارف مشمول قوانین پرداخت مالیات نمی باشد.

حالا باید مخابرات ایران برای کارکنان توضیح دهد که چرا غلیرغم حکم دیوان عدالت اداری از ما مالیات می گیرد مگر اینکه باز هم بگوید …. ما دولتی نیستیم …..

 

براستی شما در این مورد چه فکر می کنید؟

1153890cookie-checkچرا از اقلام رفاهی علیرغم حکم دیوان عدالت اداری مالیات گرفته می شود؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. علوی می گوید

    خوب کاملا مشخصه!!!!!
    اداره دارایی وقتی از کله گنده ها و بختک ها ، درامد های میلیاردی نمی خواد مالیات بگیره میاد سراغ بی زبانترین مردم یعنی کارگر ها و کارمندان!!!!!اونم تو چند نوبت و به شکل های مختلف مالیات می گیره!!!!مستقیم، غیر مستقیم، ارزش افزوده و….
    مثل قوه قضاییه وقتی نمی خواد اختلاسگران و حقوق نجومی بگیران و زمین خواران عمده را بگیره میاد سراغ ضعیف ترین مردم که صداشان همیشه خفه است!!!!
    این کارها کاملا توجیه پذیر شدست!!!!!اگر روزی دارایی از درامدهای میلیاردی مالیات گرفت صداتون در بیاد و بگید چرا؟؟؟؟

  2. p1381 می گوید

    با درود
    برای من هم جای سوال دارد ، حکم دیوان کاملا واضح است ولی مخابرات هیچ واکنشی در رابطه با آن نداشته است و مانند سابق عمل میکند !!!

    1. ناشناس می گوید

      چون خوب میداند که اگر اجرا نکند هیچ کس هیچ کاری نمیتونه با مخابرات بکنه

نظرات بسته شده است.