مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-تبدیل بیمه کشوری به تامین اجتماعی به نفع کیست؟!

مخابرات ما-  برخی رفتارهای گذشته باعث شده بدبینی بین همکاران رواج پیدا کند و همه چیز را سیاه ببینند. قضاوت در مورد چرائی آن دشوار است فقط می توانیم شما را به خواندن گفتگویی درباره طرح تبدیل صندوق بازنشستگی دعوت کنیم.جایی که به گفتگوی یکی از اعضای سایت و سردبیر منتهی شده است:

همکار بازنشسته

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ در ۹:۴۵ ب.ظ

دقیقا همینطوره ده سال نوبت کاری و تعطیل کاری بازنشستگان و رفاهیات و اجرای آیین نامه ۸۹ و عدم اجرای ارتقای گروه ها و رتبه ها برای بازنشستگان اجرا نشده و بالطبع اگر اجرا میشد هم پاداششان بیشتر میشد و هم حقوقشان حالا عده ای مدیر که به مرز بازنشستگی رسیده اند افتادم دنبال سر ریسمان و فقط بند کرده اند به تبدیل ۹ به ۷ نه بخاطر کارکنان بلکه فقط بخاطر خودشان آخه حقوق آنها بعد از بازنشستگی دیگه برایشان جذابیت نداره. !!!!!!
عادت دارند به حرفه نشینی اینکار این همه بازنشسته ۹ درصد رفتند و مردند آدم نبودند. این تافته ها فقط به فکر خودشان هستند.
همین الان هم از صندوق و پول بازنشسته ها که طلب دارند حرفی نمی زنند.. زورشان را گذاشته اند روی تبدیل صندوق و تبدیل وضعیت فامیل هایشان از شرکتی به رسمی!!!!!!!!!

و پاسخ سردبیر مخابرات ما به ایشان:

سردبیر – مخابرات ما

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ در ۸:۴۴ ب.ظ

در پاسخ به همکار بازنشسته.

ببینید
بنظرمن کمی بی انصافی می کنید
تبدیل ۹ به ۷ خواسته کارکنان است چه ربطی به مدیران داره ضمن افزایش اطلاعات شما عرض میکنم اونا نیازی به این افزایش حقوق ندارن….
در مورد مطالبات بازنشستگان هم نمایندگان شما در کانونهای بازنشستگی هستن بودن و بفکرن.انصافا خوب عمل کردن
اینجوری که حرف می زنید نماینده ها رو دلسرد میکنید
خوب نیست فقط مشکل خودتون رو ببینید و بقیه رو آدم حساب نکنید.
این همه سیاه نبینید! حداقل برای دوستان خودتون سیاه نباشید.

 

1155690cookie-checkشما نوشته اید-تبدیل بیمه کشوری به تامین اجتماعی به نفع کیست؟!
1 نظر
  1. همکار می گوید

    با سلام
    همکار بازنشسته شما نگران مدیران ۹ درصدی نباش . آنها یا با همان صندوق ۹ درصد بازنشسته می شوند و سپس با شرکت قرارداد همکاری منعقد می نمایند ( مثل آقای فرقانی ) ، یا اینکه از شرکت بازخرید میگردند آن هم با دو ماه پاداش و سپس میروند زیر ساخت و میشوند عضو هیات مدیره ( مثل آقای خضر دوست ) ، یا اینکه بازنشسته می گردند و می شوند مدیر عامل شسکام ( مثل آقای چنگائی ) ، یا اینکه بازنشسته می گردند و می شوند مدیر کل امور اداری شسکام ( مثل آقای گودرزی ) و یا اینکه …بازم بگم ….
    همکاران محترم بایستی تقدیر خود را خود مقدر نمایند ولا غیر .
    والسلام

نظرات بسته شده است.