مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

منطقه کرمان، در صدر ارزیابی ۹ ماهه مخابرات ایران.

مخابرات ما- ارزیابی ۹ ماهه معاونت راهبرد مخابرات ایران هفته جاری منتشر شد.بر اساس این ارزیابی مخابرات منطقه کرمان در صدر جدول مناطق مخابراتی قرار گرفت و پس از آن نیز خراسان شمالی جایگاه منطقه دوم مخابراتی را بخود اختصاص داده است.

.

معاونت راهبرد در مخابرات ایران بر اساس شاخص های متفاوتی بصورت ماهانه  و دوره ای  استانها را ارزیابی می کند و نتایج ارزیابی نیز به استانها ابلاغ می شود.

اخیرا ارزیابی ۹ ماهه مناطق مخابراتی بر اساس آمار تجمعی فعالیت های مناطق مخابراتی توسط دکتر نبی زاده معاون راهبرد مخابرات ایران به استانها اعلام شده است که بر اساس آن مخابرات منطقه کرمان استان اول شده است.

بر اساس همین سند، خراسان شمالی و اصفهان مناطق دوم و سوم مخابراتی کشور بوده اند.

مخابرات ما مایل است شاخص ها و نتایج آن را منتشر کند اما از دیدگاه معاونت راهبرد در رسانه ای شدن آن بی خبر است لذا فعلا از ذکر جزئیات صرف نظر می کنیم.همینقدر بگوییم که استانها از نظر اجرای برنامه سالانه در دایری تلفن ثابت، adsl، vdsl، و ftth با یکدیگر مقایسه می شوند.در کنار این شاخص ها ، درآمد استانها و همچنین وصول این درآمد از مشترکین نیز مقایسه می شود. تعداد و تنوع این شاخص ها زیاد است.

سعی می کنیم از ماه آینده اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

مهندس سیدرهام حسینی مدیر منطقه کرمان با انتشار متن از همکارانش در بدست آوردن این جایگاه کشوری تقدیر و تشکر کرده است.

امیدواریم در خبر بعدی خبر تشویق های مادی و معنوی همکاران پرتلاش کرمانی را نیز منتشر کنیم.

 

1156220cookie-checkمنطقه کرمان، در صدر ارزیابی ۹ ماهه مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ایلام می گوید

    وقتی در استان ایلام مدیر منطقه در پاسخ به نفرات فنی صراحتا می گوید من کار برام مهم نیست فنی باشه و نباشه فرقی برام نداره دیگه بایدم اینطور بشه

  2. کارمند کوچولو می گوید

    با سلام
    با یک نگاه اجمالی به امتیازات کسب شده در نه ماهه سال۹۸ مشاهده می شود که بیشترین امتیاز که مربوط به استان کرمان است عدد۷۵٫۰۲ می باشد وبقیه استانها دارای امتیاز کمتر شده اند . این موضوع نشان می دهد که حتی بهترین استان نیز نتوانسته امتیاز قابل توجهی بدست بیاورد که در این راستا نیاز است ریز شاخصها و وزن و اثر گذاری هر شاخص در امتیاز کل ونحوه امتیاز دهی وهمچنین منابعی که این شاخصها از روی آن سنجیده میشوند بررسی گردد وهمچنین می بایست تحلیل گردد با تمرکزی که در امورات کاری در سطح مخابرات ایران صورت پذیرفته است مخابرات استانها در تحقق این شاخصها چقدر اثر گذار هستند ونقاط ضعف هر استانی در کدام شاخص می باشد وچه برنامه ای باید برای بهبود این شاخص تدوین گردد .
    گرچه در یک نگاه کلی متاسفانه مدیران مناطق نیز توجه لازم وکافی را برای بهبود این شاخصها ندارندچرا که بیشتر خود را درگیر امور اجرایی می کنند وکمتر به دیگر وظایف مدیریت که برنامه ریزی واجرا وکنترل ونظارت می باشدرسیدگی می کنند . لذا می بایست بطور مستمر وهفتگی جلسات کنترل وضعیت هر شاخص وراهکارهای بهبود آنها در هر استان تشکیل وضمن بررسی آخرین وضعیت هر شاخص وخصوصا شاخصهای اثر گذار ودارای وزن بالا تصمیمات لازم اخذ وبا فراهم کردن منابع لازم موجبات رشد این شاخصها را فراهم کرد. وصد البته با توجه کافی به این موضوع وبا تحقق شاخصها ,هم نشان دهنده موفقیت منطقه مخابراتی و مدیران وکارشناسان مربوطه خواهد بود وهم در بهبود جبران خدمت بهره وری آن استان تاثیر خواهد داشت.
    و در انتها باید متذکر شد که رشد وبهبود شاخصها می بایست توسط پرسنل خدوم ودلسوز هر استان انجام شود که با این بی انگیزگی که بین کارکنان در سطح شرکت بخاطر عدم توجه شرکت به رضایت پرسنل بعنوان منابع اصلی سازمان وجود دارد بعید است بتوان وضعیت خوبی برای رشد شاخصها متصور بود. واین برعهده مدیران مخابرات ایران ومناطق است که با رسیدگی به وضعیت حقوقی و پرداخت حق حقوقات پرسنل ومطالبات آنها مطابق آئین نامه استخدامی سال ۸۹ وایجاد انگیزه ودلگرمی بین پرسنل موجبات رشد شاخصها وایجاد درآمد وبهروری ورضایت مشتریان را فراهم کنند واین مسئله دست یافتنی است.والسلام

  3. ناشناس می گوید

    یا خدای محمد!!!!!!!!!!! قم چرا ۲۵ شده!!!!!!!! کرمانشاه چرا ۲۷ شده.!!!!خراسان ۱۸ !!!!!!!!!!!!! کلا امسال حوادثی بوجود آمد که آدم شاخ در میاره!!!!!!!!! اشتباه انسانی رخ داده برادر من . این آمار را بردار با آبروی یه ملت بازی نکنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چرا با آبرو بازی کنیم؟
      مگر اشکالی داره آمار؟

  4. بازنشسته ۹۷ می گوید

    جایگاه هیجدهم برای استان پهناور و زائر پذیری چون خراسان رضوی قابل تأمل است. یا مدیریت این استان خیلی خیلی ضعیف است که تا این اندازه بعید به نظر می رسد یا در نحوه ارزیابی باید تردید داشت.کاش نتایج با اعلام شاخص ها و ریز آمار دقیقتر عملکردی هر استان اطلاع رسانی می شد.

    1. ناشناس می گوید

      ربطی به مدیریت نداره.!!!! مثلا یه استان هزار مشترک داره یه استان پنج تا داره. میشه آمار استان ۵ نفری همه پرداخت همه adsl بشه ۱۰۰ درصد استان ۱۰۰۰ نفری که مردمش در فقر و بیکاری هستن نهایت سیصد نفر خرید و پرداخت داشته باشن بشه سی درصد. بعدش اینقدر این مملکت سیاسی بازار شده این نمودار نشون همون تورم نقطه به نقطه روحانی هستش اشتباه هست. بعد درصد بالای ۵۰ هست ربطی به اول و آخر نداره. سوییچ داره کار میکنه و وسایل فنی و بچه های فنی دیگه چه ربطی به مدیریت داره. ربط به مردم داره درآمد استان ها. خراسان چون زائر پذیر هست بایست اون بالاها باشه خب کاملا غلط بودنش محرز است.

  5. مریم می گوید

    عمرا که باور کنم.!!! توی این آمار اگه پارامترهای شما همون سه آپشن باشه استان میشناسم افتضاح هست الان میبینی رفته اون بالاها. فکر کنم در حوزه جنگ و فقر استان چیده شدن. مبارک باشه. دکتر نبی زاده هم که گفتید باید تلاش بیشتر کنه تا آمارهاش اینطور تعجب برانگیز نباشه. یعنی کسایی در راس مخابرات قرار گرفته اند که ببخشید اصلا استاتیک پاس نکردن😞😞

  6. زنبور می گوید

    مبارک استان کرمان باشه. مشخص شد که شما هم مثل سردار سلیمانی عزیز کاری و ساعی هستید. بازم تبریک ما را بپذیرید.

نظرات بسته شده است.