مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه اندازی ۹ سایت تلفن همراه در خراسان شمالی

ÑÇå ÇäÏÇÒí ۹ ÓÇíÊ ÊáÝä åãÑÇå ÏÑ ÎÑÇÓÇä ÔãÇáí

مخابرات ما- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه کنترل پروژه اجرای سایت های طرح USO اپراتور دوم از راه اندازی ۹ سایت تلفن همراه در ایام دهه فجر استان خراسان شمالی خبر داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی ، با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی ، مدیر پروژهuso  اپراتور دوم و نمایندگان شرکت های پیمانکار در محل اداره کل ICT استان برگزار شد.

در این جلسه سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان جلسه کنترل پروژه اجرای سایت های طرح USO اپراتور دوم گفت: با پیگیریهای بعمل آمده توسط اداره کل ICT استان و مجری طرح  USO ۹ سایت تلفن همراه در ایام دهه فجر در خراسان شمالی افتتاح می شود که ۱۲ روستای استان را تحت پوشش تلفن همراه قرار می دهند.

وی افزود: یکی از اهداف مورد توجه وزارت ارتباطات توسعه دسترسی مردم به ارتباطات از طریق تامین زیرساخت‌های مناسب با هدف بهبود کیفیت زندگی آن‌ها است.

در ادامه پیمانکار پروژه پوشش تلفن همراه در روستاهای استان خراسان شمالی ، با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای سایتها در مورد موانع و پیشرفت های این پروژه مواردی را مطرح کرد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات موجود و تسریع در اجرای پروژه اتخاذ شد.

1156170cookie-checkراه اندازی ۹ سایت تلفن همراه در خراسان شمالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.