مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۱۳ درصد ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قزوین

ÖÑíÈ äÝæÐ ÊáÝä åãÑÇå ÏÑ ÇÓÊÇä ??? ÏÑÕÏ ÇÓÊ

مخابرات ما- سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۲۸۷ هزار سیم‌کارت دایمی و یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار سیم‌کارت اعتباری در استان قزوین واگذار شده است که ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را به ۱۱۳ درصد رسانده است.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مرتضی شهامی سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، با اشاره به پیشرفت‌های فراوان در بخش‌های مختلف حوزه‌های ارتباطی گفت: توسعه خدمات الکترونیک برای پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن، یکی از خدماتی بود که در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارتقای سطح کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان اجرا شد.

شهامی خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه تلفن‌ ثابت، تعداد ۵۴۸ هزار شماره در استان نصب‌شده که از این تعداد ۳۹۰ هزار شماره مشغول به کار است و ضریب نفوذ تلفن ثابت را در استان به ۳۰٫۶۲ رسانده است.

وی افزود: در بخش تلفن همراه، تعداد شماره‌های دایر شده اعم از دائمی و اعتباری همه اپراتورها بالغ‌بر  یک میلیون و ۴۸۰ هزار سیم‌کارت است که ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را به ۱۱۳ درصد رسانده است.

شهامی ادامه داد: IT و ICT دو مقوله‌ای هستند که در دنیای امروز به‌کارگیری آن‌ها اجتناب‌ناپذیر است و در همین راستا خوشبختانه ضریب نفوذ کاربران اینترنت استان ۴٫۵۱ درصد و تعداد مشترکان دیتای پرسرعت ثابت هم بیش از ۷۷ هزار نفر است و پروژه توسعه اینترنت در بیش از ۵۰۰ روستای استان نیز در دست اقدام است که تحقق این امر منجر به کاهش شکاف دیجیتالی در روستاها می‌ شود.

1156140cookie-check۱۱۳ درصد ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قزوین

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.