مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره برداری از ۴۴ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات استان گیلان

بهره برداری از ۴۴ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات استان گیلان در دهه فجر@MåKwc

مخابرات ما- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از بهره برداری ۴۴ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در این استان با اعتباری به مبلغ ۷۴۱ میلیارد ریال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر افزود: این تعداد پروژه ها شامل ارتقا و راه اندازی سایت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، توسعه شبکه انتقال فیبر نوری شهری و روستایی و احداث ساختمان پشتیبانی فنی به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: توسعه زیرساخت فیبر نوری در سطح استان توسط شرکت مخابرات ایران با اعتباری بالغ بر ۳۷۶ میلیارد ریال، ارتقا ۱۶ سایت همراه اول با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال، ارتقا ۱۲ سایت و راه اندازی ۱۳ سایت جدید با اعتباری بالغ بر ۲۵۹ میلیارد ریال، اجرای ۶۱ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات USO با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و همچنین بهره برداری از ساختمان فنی شرکت ارتباطات زیرساخت در شهر آستارا با اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵ میلیارد ریال از جمله افتتاحات دهه فجر در حوزه ICT استان گیلان است.

توکلی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها کیفیت ارتباطات و دسترسی مردم برای برخورداری از خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ارتقا پیدا می کند.

1156110cookie-checkبهره برداری از ۴۴ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات استان گیلان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.