مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره برداری از پروژه های ارتباطی در استان بوشهر

ÈåÑå ÈÑÏÇÑí ÇÒ ÑæŽå åÇí ÇÑÊÈÇØí ÔåÑÓÊÇä ÏÔÊÓÊÇä ÈæÔåÑ ÈÇ ÇÚÊÈÇÑí ÈÇáÛ ÈÑ ۱۰۰ ãíáíÇÑÏ ÑíÇá

مخابرات ما- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از بهره برداری پروژه های ارتباطی شهرستان دشتستان این استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: این پروژه ها شامل ارتقا و راه اندازی سایت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، توسعه شبکه انتقال فیبر نوری شهری، روستایی و تلفن ثابت است که به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: اجرای فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته مسیرهای بوشکان به تنگ ارم، سعدآباد به روستای هلپه ای و کلمه به روستای فاریاب با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به متراژ ۵۲ کیلومتر از محل اعتبارات (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت مخابرات منطقه بوشهر از جمله مهم ترین پروژه های افتتاحی در حوزه ارتباطات شهرستان دشتستان است.

 مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: پروژه های اجرایی توسعه پوشش ارتباطی و زیرساختی در شهرستان دشتستان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ارتقاء سایت ۲G به ۳G اپراتور اول در روستاهای طلحه و فاریاب؛ همچنین راه اندازی سایت های ۲G در روستای باغ تاج، ۳G اپراتور دوم در روستاهای رودفاریاب و دهرود علیا و بهره برداری از تلفن ثابت شهرک آبرسانی که از مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بوده است.

سملیان با اشاره به اینکه پوشش نامناسب این روستاها از عوامل عمده رشد نکردن این مناطق است افزود: دسترسی و پوشش ارتباطی با کیفیت مناسب در همه مناطق استان به شبکه ارتباطی از اهداف اصلی اداره کل ارتباطات استان است.

وی افزود: این مناطق قبلا فاقد پوشش تلفن همراه بوده است و جز جاده های اصلی و روستاهای گردشگری استان هستند که با بهره برداری از این پروژه ها کیفیت ارتباطات و دسترسی مردم برای برخورداری از خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ارتقا پیدا می کند.

1158310cookie-checkبهره برداری از پروژه های ارتباطی در استان بوشهر

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.