مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در مرکز سامد

حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در مرکز سامدÿÿÿÿ

مخابرات ما- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با حضور در مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مسائل و مشکلات ارتباطی مردم شد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با حضور در مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد)، به سوالات هم استانی ها پاسخ داد.

در راستای صیانت از حقوق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در مرکز ارتباط مردم و دولت، مستقر در دفتر بازرسی استانداری خراسان جنوبی حضور یافت و به تماس های مردمی با موضوع مسائل ارتباطی پاسخ گفت.

در جریان حضور وی در این مرکز، با اطلاع رسانی که انجام شده بود، مردم استان از شهر و روستاهای مختلف طی تماس با شماره تلفن ۱۱۱ سامد، مسائل و مشکلات ارتباطی خود را بیان کرده و پاسخ سوالات خود را به طور مستقیم از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دریافت کردند.

براساس این گزارش، در این برنامه وحید ناصری، مدیر ارتباطات زیرساخت و نمایندگانی از مخابرات منطقه نیز جهت پاسخگویی به سوالات مرتبط با حوزه خود حضور داشتند.

1158410cookie-checkحضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در مرکز سامد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.