مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پروژه های استان یزد به بهره برداری می رسد

ÑæŽå åÇí ÇÓÊÇä íÒÏ Èå ÈÑå ÈÑÏÇÑí ãí ÑÓÏ

مخابرات ما- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از بهره برداری پروژه های ارتباطی توسعه روستایی در استان، با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
مخابرات ما
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: پروژه های بهره برداری شده شامل اجرای ۶۱ کیلومتر فیبر نوری روستایی و توسعه و تکمیل پوشش همراه روستایی در استان است.

پاکدل با بیان این که تامین اعتبار این پروژه ها، از محل اعتبارات توسعه خدمات عمومی روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه زیرساخت ها در نقاط روستایی و کم برخوردار است، گفت: اجرای فیبر نوری روستایی در استان به مخابرات منطقه یزد و توسعه و تکمیل پوشش همراه روستایی به اپراتور همراه اول واگذار و اجرایی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: با بهره برداری از این پروژه ها، کیفیت ارتباطات افزایش و دسترسی روستاها به اینترنت پرسرعت و اتصال به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده که در راستای تحقق ایران هوشمند انجام می شود.

1158470cookie-checkپروژه های استان یزد به بهره برداری می رسد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.