برای کاهش ابتلا به کرونا مشترکین به مراکز مخابراتی مراجعه نکنند
مخابرات ما-مالکی
مدیرعامل شرکت مخابرات کل کشور با اشاره به اینکه درگاههای ارائه خدمات غیرحضوری در نهادهای مختلف میتواند به کاهش ابتلا به کرونا در کشور کمک کند، تاکید کرد که درگاه غیرحضوری مخابرات برای ارائه تمامی خدمات آماده خدمت به مشترکین است.
«مجید صدری» با تشریح لزوم استفاده مشترکان از درگاه های غیرحضوری شرکت مخابرات به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت:
«درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا میکنند و مشترکان لازم است با استفاده از این درگاهها، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در عدم شیوع این بیماری ایفا کرده و حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.»
به گفته صدری، توسعه این درگاههای غیر حضوری از مدتها پیش صورت گرفته و حالا سامانههایی چون مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع میتوانند تمامی خدمات لازم مشتریان را به صورت غیر حضوری انجام دهند: «با این کار تا جای ممکن، از تردد های غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری شده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا خواهد شد.»
صدری اعلام کرده که هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و … نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می تواند عبور و مرور غیر ضروری شهروندان را در سطح شهر کاهش دهد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت پرداختهای غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: «در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداختها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می یابد.»
گفتنیست کارشناسان بارها به مردم استانهایی که درگیر شیوع ویروس کرونا شدهاند بارها توصیه کردهاند که این شهروندان از رفت و آمد غیرضروری به بیرون از منزل خودداری کنند.
نظرات بسته شده است.