مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه جدید انجمن صنفی کارکنان تهران، بر سر راه مصوبه ۱۷ آذر

مخابرات ما- انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرده بر سر راه اجرای مصوبه ۱۷ آذر مشکلاتی وجود دارد.

بدون توضیح اضافه به شرح بخش های مهم این اطلاعیه می پردازیم اما کاش به اینجا نمی رسیدیم.

.

انجمن صنفی مخابرات تهران  در ابتدا شرحی از گذشته می دهد:

براساس پیگیریها و مکاتبات انجام شده توسط انجمن صنفی مخابرات استان تهران و انجمن اسلامی و کانون بازنشستگان مخابرات استان تهران، جلساتی در روزهای شنبه ۱۶ و یکشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۸ توسط تشکلهای فوق الذکر با نمایندگان سهامداران عمده و مدیران ارشد مخابرات تشکیل و منجر به تنظیم صورتجلسه ۱۷ آذر گردید

اما مشکلاتی در اجرا پیش آمده است لذا:

مجددا جلسه ای در تاریخ ۲۷ بهمن ماه با حضور ۲۱ نفر از مسئولین و همچنین اعضای تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران برگزار شد و منجر به تنظیم صورتجلسه برای اجرای صورتجلسه ۱۷آذر گردید.

این صورتجلسه نیز سرانجام دیگری پیدا کرد:

متاسفانه با امضا نشدن صورتجلسه تنظیمی که در روز ۲۷ بهمن تهیه شده بود و اعمال تغییرات متعدد یکطرفه از طرف سهامدار عمده، صورتجلسه مذکور به علت مغایرت با خواسته های کارکنان مورد موافقت نماینده انجمن صنفی مخابرات استان تهران واقع نشده و از امضای آن خوداری نمودند.

 در ادامه این اطلاعیه می خوانیم:

لذا انجمن صنفی مخابرات استان تهران ضمن مخالفت مجدد ، مبنای پیگیریها را مصوبه ۹۸/۹/۱۷ که توسط تمامی اعضای حاضر در جلسه تایید و امضا شده است و همچنین مستندات و توافقات بعمل آمده با مدیران ارشد مخابرات براساس صورتجلسه فوق الاشاره دانسته و از مدیران ارشد مخابرات در خواست اجرای آن را در کمترین زمان ممکن داریم.

حالا به مصوبه ۳ اسفند می رسیم:

این انجمن صورتجلسه ۹۸/۱۱/۲۷ که در تاریخ ۹۸/۱۲/۳ تنظیم و با ویرایش یکطرفه را غیر قابل قبول دانسته و به همکاران عزیز و ارزشمند مخابراتی اطمینان می دهد با هوشیاری و آگاهی کامل کلیه مطالبات کارکنان را با خرد جمعی بررسی و بر اساس صورتجلسه ۹۸/۹/۱۷ و توافقات بعمل آمده با مدیران ارشد و کارفرما از سهامداران شرکت مخابرات و در صورت عدم تمکین به تعهدات خود از طریق مراجع قانونی مطالبه خواهد کرد. اگر حقوق حقه کارکنان براساس مصوبه هفدم آذر ماه محترم شناخته نشود و قصد کتمان آن باشد ضمن اطلاع رسانی به کارکنان شاغل و بازنشسته از همه حقوق قانونی و مدنی خود استفاده خواهیم نمود.

جمله آخر نیز نشان از رودررویی کامل دارد:

منتظر اطلاعیه های بعدی این انجمن باشید

 

در خبرهای بعدی پیگیر این موضوع خواهیم بود که چرا چنین مصوبه مهمی در زمان عدم حضور اعضای انجمن صنفی استان تهران – تحت عنوان شورای عالی تشکل ها- نوشته شده است ؟ چرا این افراد در جلسه حضور نداشته اند؟  تا آنجا که ما می دانیم نفرات اصلی انجمن صنفی تهران عضو شورای عالی تشکل ها هم هستند.

اگر بدون حضور نفرات جلسات برگزار می شود چه ضمانت اجرائی خواهد داشت؟

 

1166770cookie-checkاطلاعیه جدید انجمن صنفی کارکنان تهران، بر سر راه مصوبه ۱۷ آذر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. با بصیرت می گوید

    سلام و درود بر شما ، آنان که حفظ و ارتقاء حقوق صنف مخابرات و کارکنان و بازنشستگان آن و در نتیجه رضایت شغلی و ارتقاء شرکت مخابرات آن ، دغدغه لحظه هایتان است

    شورای عالی محترم هماهنگی تشکل های صنفی شرکت مخابرات ایران
    مسئولین محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
    مسئولین محترم شرکت اعتماد نوین
    وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات
    مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
    انجمن محترم صنفی کارگری صنف مخابرات استان تهران
    انجمن محترم صنفی کارگری مخابرات استان مازندران
    انجمن ها و شورا های محترم صنفی و کارگری تمامی مناطق مخابراتی شرکت مخابرات ایران
    تمامی همکاران شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات ایران

    در شرایط تحریم ، دشمنان خارجی ، کرونا ……
    آنان که مسئول و مسلمان و متعهد واقعی به نظام و رهبری معظم انقلاب و قانون اساسی جمهوری اسلامی هستند
    بهوش باشید ، ” حقوق دیگران را پایمال نکنید و عمل به تعهد نمایید. ”
    و تنها راه بهینه این است :

    ” تفرقه را به وحدت تبدیل کنید. “

  2. ناشناس می گوید

    بمدت ۵ ماه است بیمه تکمیلی معلم مبالغ درمانی راپرداخت نکرده است ومقصر بیمه نیست بلکه شرکت مخابرات است که بیمه تکمیلی را از بازنشستگان کم کرده ولی بحساب بیمه تکمیلی نریخته است ؟؟؟؟؟؟؟

  3. بازنشسته اخیر می گوید

    معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ اما یه چیز معلومه حالا حالا ها هممون سر کاریم .

  4. ناشناس می گوید

    از اول هم سهام دار عمده قصدی در رابطه با به رسمیت شناختن حقوق جامعه مخابراتی نداشت و در این میان بدنبال وقت کشی و رساندن این موضوعات به پایان سال را داشت و اهدافش شامل:
    ۱- گذشت از مراسم ۲۲ بهمن
    ۲-گذشتن از انتخابات مجلس
    ۳- کش دادن موضوع تا مجمع عمومی سال بعد ودر پی آن احتمالا تغییر مدیر عامل و اعضای هییت مدیره شرکت ارجاع موضوع به نفرات جدید و این یعنی به باد دادن تمام امید های کارکنان و روز از نو روزی از نو
    دوستان یکبار برای همیشه هیچ چیز از آنان نخواهید.
    آنان در این میدان پیروز بودند و شدند. حداکثر بهایی که میخواستند به کارکنان دهند جایگزین کردن مصوبه مصوبه جدید به جای مصوبه ۱۷ آذر و در کل جایگزین کردن آن با تعهدات خصوصی سازی در سال ۸۹ بود تا در محاکم رسمی دیگر حق هیچگونه اعتراضی نباشد برای همین اصرار دارند تا همه نمایندگان مهر تایید بر آن بزنند که من شخصا با همان هم راضی بودم اما دریغ از وانفسای این دنیا …و حرص و طمع …. بیش از این کرامت انسانی خویش را بازیچه قرار ندهید.
    آنها عیدی را که همیشه با حقوق بهمن میدادند را به گروگان گرفته اند.بهانه آن هم دو مورد است ۱- رو در رو قرار دادن پرسنل با انجمن های مطالبه گر ۲-اینکه در پایان سال همان عیدی را بدهند و دیگر صحبتی از پاداش ها و دیگر مطالبات نباشد. و ما سر خوش که بلاخره عیدی را دادند. یک مورد دیگر هم اضافه کنم که قصد دارند بگویند حرف آخر را ما میزنیم وسلام

  5. کرونا می گوید

    سلام ودرودبرسردبیرمحترم وهمه همکاران شاغل وبازنشسته به اطلاع میرساند.باتوجه به شیوع ویروس وحشتناک کرونااگرباورداریدخدای هست ناراحت نباشیداگرخدای هم وجودنداردباز هم ناراحت نباشیدچون این دزدها که دارند حق مارا با انواع واقسام حقه بازی فریب دادن وقت کشی به اصطلاح کار راپیش میبرند هرگز ازاین مال دزدی بهره نخواهندبرد مثل همان عمرسعد ملعون که گفتندهرگز ازگندم ری نخواهی خوردوعده ای که یزیدبه امارت شهرری داده بودواین به افرادی شامل میشودکه دراجرایی شدن آیین نامه ۸۹ مخالفت میکنند

  6. ناشناس می گوید

    افرین افرین

نظرات بسته شده است.