مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آذربایجان غربی و تسلیت بخاطر فوت یکی از همکاران

مخابرات ما – این خبر از آذربایجان غربی رسیده است. مدیر منطقه مخابراتی این استان درگذشت یکی از همکاران را به دلیل کرونا تسلیت گفته است.

 

مخابرات ما (نادری) – مهندس نوری مدیر منطقه مخابراتی آذربایجان غربی درگذشت یکی از کارکنان مخابرات این منطقه را تسلیت گفت.

اخیرا طبق اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی ایشان در پی ابتلا به بیماری کرونا جان باخته است.

به همین مناسبت مهندس نوری متن زیر را برای تسلیت به خانواده و همکاران منتشر کرده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله‌ و اناالیه‌ راجعون‌

با‌ نهایت تاسف و اندوه خبر درگذشت همکار عزیز مخابرات منطقه آذربایجان غربی، جناب آقای مرحوم خلیل چراغی را دریافت کردم.
ایشان در طی سالها فعالیت مسئولانه و تلاشگرانه، همواره منشاء پیشرفت و تعالی سازمانی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی بودند که بدون شک داغ فقدان این برادر بزرگوار همواره در خانواده مخابرات آذربایجان غربی احساس خواهد شد.
اینجانب، این ماتم جانگداز را به خانواده محترم آن مرحوم و کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم.

چنگیز نوری
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی

 

 

 

 

 

1179940cookie-checkآذربایجان غربی و تسلیت بخاطر فوت یکی از همکاران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    همه جا همین طور ازروزی که کرونا اومده کوچکترین اقدامی برای حفاظت از همکار صورت نگرفته نه ماسک نه دستکش ونه هیچ چیز دیگه ای حالاماباید چکار کنیم نمیدونم وخودمون وخانواده مون باید در معرض خطر باشن هیچ چیزهم پیدانمشه که خودمون باهزینه خودمون بخریم

  2. مسیح می گوید

    باقی فقط خداست .یک عمر جان خودش را فدای مخابرات نمودن خداوندمنان به خانواده ایشان صبر بده البته کرونای حقیقی و جان کارگران گیر همان تفکرات پوسیده مدیران مخابرات هست.

  3. نا شنااس می گوید

    با سلام
    اتفاقا من قبل سال یه مورد کاری برام پیش اومد رفتم مخابرات خیلی هم رعایت کرده بودن .شاید ویروس بیرون از محل کار وارد بدن مرحوم شده بود ، تو این اوضاع بهانه خوبی برای شانه خالی کردن از مسئولیتها نیست .
    پس پرسنل ووپرستارها و دکترها ی زحمت کش چی باید بگن .

  4. مطهری می گوید

    بنده نیز درگذشت همکار عزیزمان جناب آقای چراغی را به خانواده محترم شان و همکاران ارجمندم در جامعه مخابراتی استان آذربایجان غربی تسلیت عرض می کنم.
    علی مطهری

  5. بازنشسته می گوید

    روحش شاد وخدا به بازماندگانش صبر عطا نماید یاد روزی افتادم که مرحوم… در مخابرات ایران فوت نموده بود .تقریبا چند روز قبل برای دریافت وام التماس مدیر مالی وقت اقای… مینمود وایشان مخالفت میکرد .پس از مرگش یکی از دوستان نامه ای نوشت ودر خواست وام نمود ومدیر مالی با شفقت تمام گفت .ما برای خدمت به شما ….الغرض تا نمیرد یک همکار!!! روحیه مهربانی در کشور وخانواده ومخابرات ونظام و…فوران نمیکنه .مثل سپید پوشتن خطه سلامت که این روزا تو بورس هستند .من خون دل زندگی ۲۵ساله را بایکی از اونها در سرزمین وزارت بهداشت خوردم .اصلا ادم حسابشون نمیکردن .حالا از این دست همکاران شجاع در مخابرت زیاد هستند .خدا حفظشون کنه.واونهایی هم که که رهسپار دیار باقی میشوند خدا بیامرزدشان.

  6. راننده می گوید

    با سلام
    خانواده این همکار که کرونا گرفته و فوت کرده میتونن از اداره شکایت کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون تو اداره اقلام بهداشتی که توزیع نمیشه نه ماسک نه دستکش ونه الکل و مواد ضد عفونی (فقط یک هفته بود بعد تعطیل شد)
    قبلا گفتن بودن هر کارمندی که بعلت حضور در محل کار به کرونا مبتلا بشه و فوت کنه سازمان مربوطه باید دیه ش رو پرداخت کنه و قابل شکایت کردن هم هست.
    لطفا پیگیری کنید تا حقی از خانوادشون ضایع نشه ممنون

  7. مریم می گوید

    خدایش رحمت کند .

  8. ناشناس می گوید

    خدا رحمت کند واقعا یکی از همکاران مودب ومظلوم ودوستداشتنی بودن من افتخار دوستی وهمکاری باایشان را داشتم تسلیت میگم به خانواده وبازماندگان وهمکاران مخابراتی. روحش شاد. فریدون روستا ارومیه

  9. حسین می گوید

    با سلام. لازم است مدیر منطقه پیش از تسلیت گفتن پروتکل های بهداشتی رو ابلاغ میکردد تا همکار عزیزمان از بین ما نرود. ما هروز در اداره در یک اتاق ۱۵ متری ۳ و ۴ نفری کار میکنیم. در داروخانه ها و سایر جاها هم ماسک و ضدعفونی کننده به ندرت پیدا میشود و اداره هم حداقل موارد رو رعایت نمیکند اگر وضع اینطور ادامه پبدا بکنه در استان اذربایجان غربی و بخصوص مرکز استان و شهرهای بزرگ تعداد همکاران مبتدا زیاد خواهد شد. چرا مدیران و معاونان فمری نمیکنند خودشان در یک اتاق تنها هستند و ارباب رجوع قبول نمیکنند گناه ما کارگران مخابرات چیست. چرا فکری نمیکنند

نظرات بسته شده است.