مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- بازخورد خبر افزایش برنامه و تعهدات مخابرات مناطق و استان ها از سوی هیئت مدیره

مخابرات ما- وقتی به خبر افزایش یک باره تعهدات استانی -مناطق مخابراتی- بدون هماهنگی با آنان پرداختیم گمان نمی کردیم در میان خوانندگان ما افراد زیادی با آن درگیر باشند.اما بودند و نظرات خود را نیز نوشته اند.

مطلب قبلی ما را اینجا بخوانید.

لذا تصمیم گرفتیم تعدادی از این دیدگاهها را برای مطالعه شما منتشر کنیم. خود ما با وجود آگاهی عمیق از این خبر، از نظرات رسیده و آگاهی همکاران به تمامی جوانب آن متعجب شدیم.

 

 

ناشناس

وقتیکه در استان ها پول نیست و توسعه در استان ها خوابیده است، برنامه چه معنایی میدهد؟
وقتیکه انگیزه های کارکنان مخابرات روز به روز کم می شود، چه کسی می خواهد برای مردم و شرکت دل بسوزاند؟
برنامه در مدیریت اینها یعنی نگاه کردن به دهان آقای وزیر و ……
خواسته های آقای وزیر هم که مبنای بازار و تکنولوژی و آینده نگری ندارد، بلکه فقط سیاسی است و ….
سهامدار فقط میخواهد از شرکت پول بیرون ببرد و دیگر هیچ چیز برایش مهم نیست
لطفا بفرمائید این دم و دستگاهشان را جمع کنند و آماده باشند که اگر در این دنیا بازخواست نمی شوند در آخرت در محکمه عدل الهی پاسخ دهند که با سرمایه های مردم و صنعت مخابرات کشور چه کردند؟

 

قادر

د نه عزیزم انگار متوجه نشدی!
عمدا این برنامه خارج از توان را به مناطق تحمیل میکنند که اگه فردا جیک زدی که فلان حقم را بدین، بگن شما از برنامه عقبی تازه حقتان را هم میخواهید؟!
مثل پاداش شش ماهه که به همین بهانه از سر و تهش میزنند

 

 

کارشناس استان

سلام

به درستی به موضوع برنامه و این شرایطی که برای برنامه ۹۹ بوجود آمده است پرداختید و از شما متشکریم.

فقط بحث معاونت راهبرد مخابرات ایران نیست. حتما شما میدانید که برای تهیه مقدمات برنامه ۹۹ چندین ماه قبل از اتمام سال ۹۸ کارمندان مناطق استانها در تمامی حوزه های شبکه و تجاری و مالی زحمت کشیدند و منابع موجود و نیازمندیهای مشتریان و بازار را استخراج کردند و توانستند پیشنهاد مناسبی را برای سال ۹۹ تهیه نمایند و در پایان سال گذشته در مخابرات ایران از برنامه پیشنهادی خود دفاع کردند و نهایتا اعداد و ارقامی را برای سال ۹۹ با همکاران معاونت راهبرد و نمایندگان دیگر حوزه ها توافق کردند.

حتی بر مبنای این توافق همکاران اجرایی و تجاری و شهرستان ها هماهنگی های لازم در استان را انجام دادند و کار را شروع کرده بودند و یا در حال شروع بودند که متاسفانه برنامه ۹۹ متفاوت از آنچه توافق شده بود اعلام گردید و تمام زحمات آنان را به هدر داد و می باید مجددا تمام هماهنگی های قبلی مجددا انجام شود و این یعنی دوباره کاری! ظاهرا مدیرعامل و هیات مدیره از چنین روشهایی که استان ها را سرکار بگذارند بدشان نمی آید!

 

کارگر

سلام
احسنت
این است مدیریتی که کار اجرایی نکرده
اگر هم ادعایی داشته باشند برای زمان قدیم بوده، نه شرایط جدید
باور بفرمایید بسیاری از همکاران از کارشناس مسئول به بالا، فقط به خاطر این دستورات و هدف گذاری های غیرواقعی و فشار ناشی از آن بازنشسته شدند
1179480cookie-checkشما نوشته اید- بازخورد خبر افزایش برنامه و تعهدات مخابرات مناطق و استان ها از سوی هیئت مدیره

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. سهامی می گوید

    به نظر شما دلایل افزایش ۸هزار میلیارد ریالی هزینه های مالی واداری وعمومی وفروش همراه اول در سال ۹۸نسبت به ۹۷ که در صورت سود وزیال تلفیقی مندرج است!!!چیست!؟توجه بفزمایید رشد نسبت به سال گذشته!!؟؟این در حالی است که درامد های عملیاتی وقیمت تمام شده تقریبا همگام با هم حدود ۲۶درصد نسبت به سال گذشته رشد یافته اند .!با روند متطقی حتی رشد ۵۰درصدی هزینه های مذکور!!! بالغ بر ۷۰۰میلیارد تومان افزایش هزینه ها کمی تامل برانگیز است!؟براستی در همراه اول چه خبر است!!!؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    بایک مدیر سی ودوساله سابقه کار می کردم وقتی پیگیر کار در مخابرات بودم جوابم را اینگونه می داد((ای بابا ولش کن از ما دیگه گذشته بعدیا میاند انجام می دهند))انموقعی که پیشنهاد مدیر عامل ایران برای مدیران طرح جابجای وارتقا وتنزل وبالای سی سال را پیشنهاد می دهند ومتاسفانه مدیران مناطق سر باز می زنند امروز نباید انتظار داشت بازخورد افزایش برنامه وتعهدات مخابرات عملی گردد وتا همین قضیه هست مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد

  3. ناشناس می گوید

    با سلام به سردبیر هیچ انگیزه ای برای کارکنان وجود نداره که برنامه های شرکت که موجب افزایش ثروت شرکت میشود را متحقق کنند چون کارکنان هیچ سهمی ازاین سود ندارند .

نظرات بسته شده است.