مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشترکین اینترنت طبق قرارداد برای دریافت خسارت اقدام کنند

مخابرات ما-مشترکین اینترنت مخابرات بر اساس قراردادهای جبران خسارت فی مابین می‌توانند نسبت به دریافت خسارت از قطعی اینترنت اقدام کنند.

مخابرات ما-به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی شرکت مخابرات اصفهان در پاسخ به سئوالی در خصوص نحوه پرداخت خسارت به مشترکین در قبال قطعی اینترنت بیان داشت : شرکت مخابرات ایران– منطقه اصفهان برای پرداخت خسارت طبق قرارداد در خصوص طرح‌ها و سرویس‌های مختلف عمل می کند .

تمیزی افزود : سرویس های اینترنتی مشترکین بر اساس پرداخت SLA برنز است و این بدان معناست که  به عنوان مثال اگر مشترکی سرویس اینترنت را بصورت یکماهه از مخابرات دریافت کند باید ۹۸ درصد از زمان یکماه را وصل باشد . این تعهد SLA برنز بوده و اگر بیشتر از ۲ درصد از زمان یک ماهش قطعی داشته باشد می‌تواند با درخواست کتبی میزان شارژ از دست رفته را به صورت خسارت از مخابرات دریافت کند .

وی در ادامه به استفاده از اینترنت در برخی از مشاغل حساس اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از مشاغل تجاری با حساسیت زمانی بیشتر و استفاده طولانی تراز اینترنت استفاده می کنند،  مخابرات  برای این دسته از مشترکین تجاری در قالب سرویس های ویژه قراردادهای جبران خسارت به نام نقره ، طلا و الماس در نظر گرفته است.

سطح پرداخت خسارت SLA برای مشترکین تجاری نیز  براساس قرارداد و در  سه حالت نقره، طلا و الماس با درصد وصل بودن اینترنت در طول مدت طرح در نظر گرفته شده است و در صورتی که اینترنت مشترکین تجاری در زمان‌های بیشتری از درصد اعلام شده قطع باشد می‌توانند با ارائه درخواست کتبی نسبت به دریافت خسارت اقدام کند .

1191430cookie-checkمشترکین اینترنت طبق قرارداد برای دریافت خسارت اقدام کنند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.