مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مسابقه بزرگ اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران، (اینستاما) برگزار شد

مخابرات ما-مسابقه اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران، (اینستاما)، پس از طی مراحل گفته شده ، امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، به صورت لایو برگزار و برندگان خوش شانس این مسابقه کشوری شامل ۳۱ هدست بلوتوثی و ۳ گوشی هوشمند مشخص شدند.

مخابرات ما-این مسابقه که قبل از ایام عید نوروز برنامه ریزی و شرایط شرکت در آن به مخاطبین صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران tci_iran اعلام شده بود، ظهر امروز در محل اداره کل ارتباطات، برگزار و علاوه بر ۳۱ برنده هدست بلوتوثی از هر استان ، سه برنده گوشی هوشمند نیز در قرعه کشوری مشخص و آیدی آن ها اعلام شد.

بر اساس این گزارش، شرایط شرکت در این مسابقه ، شامل فالو کردن صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، فالو کردن پیج اینستاگرام استان محل سکونت و همچنین، تگ کردن هفت نفر از دوستان در زیر پست مسابقه بود که بر اساس قرعه کشی امروز از بین مخاطبان واجد شرایط سراسر کشور، ۳۴ نفر برنده خوش شانس مشخص شدند.
گفتنی ست مشخصات برندگان و نحوه دریافت جوایز در اسرع وقت از طریق صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران با آیدی tci_iran به صورت عمومی اعلام و برندگان مسابقه، جوایز خود را دریافت خواهند کرد.
1191440cookie-checkمسابقه بزرگ اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران، (اینستاما) برگزار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.