مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واحد مایکروویو در استان لرستان، صف مقدم ارتباطات در دوران کرونا

مخابرات ما- در دوران کرونا و در شرایطی که همه در قرنطینه خانگی بسر می بردند برخی گروه ها در خط مقدم مبارزه بودند و تلاش می کردند تا ارتباط افراد را با یکدیگر وصل نگه دارند. بخش هایی که کمتر دیده شده اند. یکی از این بخش ها ماکروویو است.

 

تشکر و قدردانی کردن، زمان و مکان ندارد.فقط یک دلیل می خواهد که عمدتا پیدا می شود. در مخابرات باید از همه آنهایی که کارشان سختی و دشواری ویژه ای دارد تقدیر کرد .کسانی که در صف مقدم ارتباطات بوده و هستند همیشه شایسته تقدیرند.

 

ما بعنوان رسانه ای که زمینه ی کاری آن ارتباطات و مخابرات است هر لحظه و در هر جایی که دلیلی پیدا کنیم از همکارانمان نام برده و از آنان تقدیر می کنیم.

یکی از بخش های قابل تقدیر واحدهای ماکروویو هستند.دلیل این تقدیر را در این پیام بخوانید.

 

منصور

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ در ۱۲:۰۷ ق.ظ

سلام . جناب سردبیر جهت اطلاع:
پرسنل شرکتی واحد مایکروویو در استان لرستان (بروجرد و خرم آباد) یک روز تعطیلی نداشتند و هر روز برای حفظ تمام ارتباطات شهری و بین شهری
در شهر و روستا در تمام ایام ؛ بویژه این ایام کرونا؛ در جاهایی که حتی تصور یک لحظه در آنجا بودن برایتان قابل تصور نیست ؛ تماما پای کار بودند و ازسلامتی خود گذشتند تا این ارتباط پایدار بماند .
تقدیر ویژه شایسته این همکاران بی ادعای صف مقدم ارتباطات است.
درود بر شرف و وجدان کاریشان درود

 

کار کردن در استان های محروم بسیار سخت تر از استان های برخوردار است. وصل نگه داشتن ارتباطات در این استان ها توان مضاعفی می خواهد.

لذا ما برای اینکه از همکاران مان در استان لرستان و همه استان های محروم تقدیر کنیم از همین پیام استفاده می کنیم و به آنان می گوییم که سختی کار شما را درک و برایتان سلامت و سعادت آرزو می کنیم. دست مریزاد همکار…دست مریزاد با غیرت.

 

 

 

1191650cookie-checkواحد مایکروویو در استان لرستان، صف مقدم ارتباطات در دوران کرونا

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. مسبحا می گوید

    سلام ببخشید ۳۰ میلیون وام به همه بازنشستگان همه ارگانها تعلق میگیرد

نظرات بسته شده است.