مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر- شرکت خدمات اول احکام جدید کارکنان را روی شبکه گذاشت

مخابرات ما- شرکت خدمات اول مخابرات خبر داد که احکام جدید کارکنانش را بر مبنای حقوق سال ۱۳۹۹ صادر و روی شبکه قرار داده است.

 

کارکنان خدمات اول می توانند با رویت این احکام وضعیت حقوقی خود را برای سال ۹۹ مشاهده کنند ضمن اینکه اگر مشکلی از نظر اطلاعات اولیه خود مشاهده کردند می توانند با نمایندگان استانی خود مطرح کنند.

 

تفاوت حقوق پرداختی در فروردین سال جاری به کارکنان با حقوق جدید، در اولین حقوق پرداختی یعنی در اردیبهشت محاسبه و پرداخت خواهد شد.

 

1191780cookie-checkخبر- شرکت خدمات اول احکام جدید کارکنان را روی شبکه گذاشت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. مریم می گوید

    باسلام خدمت سردبیرعزیزوهمکاران گرامی
    ضمن عرض قبولی طاعات وعبادات شما
    اگرکلیه پرسنل شرکتی درسراسرکشورمثل کارگزاران متحدباشندمی توانند باشکایت ازمخابرات وبعددوشرکت شسکام وخدمات اول این شرکت رامحکوم کنندمثل کارگزاران که الان باشکایت ازمخابرات دراداره کارشرکت رامحکوم کرده وحتی حکم توقیف اموال ومسدودکردن حساب مخابرات وبرداشت ازحساب مخابرات راگرفته اند.سردبیرجان چرادرسال ۹۹درپایه حقوق دوشرکت مبلغ سیصدالی چهارصدهزارتومان اختلاف وجوددارد.البته سردبیرگرامی فعلا” مسائلی هست که درزمان خودش بیان می کنم چون مسائلی رابرای جنابعالی بیان کردم اما پیگیری نشدیا نتیجه ای حاصل نشددرخصوص ورودنیروهای جدیدنورچشمی نمایندگان مجلس.

  2. م می گوید

    سلام.چرا برا من با مدرک کارشناسی ارشد شاغل در فناوری اطلاعات زدن ۲۵۷۸۰۱۵
    مگه استان با استان فرق داره؟چه خبره؟
    یکاری رو اینا درست نمیتونن انجام بدن خداوکیلی…
    استان فارس

  3. ناشناس می گوید

    دستشون درد نکنه…اینا نبودن ما باید از گشنگی میمردیم…🤣

  4. میلاد می گوید

    شما کدوم استانید که دو و ششصد هفتصد ردن کرمانشاه کل کارشناسان رو ردن دو و پاتصد

  5. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت سردبیرمحترم وآرزوی سلامتی برای ایشان درسال جدید

    خواستم یه پیگیری شوددرخصوص مصوبه ۱۷آذرماه۹۸بالاخره به کجا انجامید

    نکندخدای ناکرده به فراموشی سپرده شودودرفصل بهاربه خواب زمستانی برود

  6. ناشناس می گوید

    با۲۳سال سابقه کار خداروخوش میاد حقوق مبنا ۲۵۰۰باشه

  7. ذکریا می گوید

    سلام سردبیر طاعات و عبادات قبول
    در پاسخ همکار عزیزی که فرمودند از احکام جدید رسمی ها چه خبر؟ >> باید گفت : خبرهایی منتشر میشود که در کشورهای اروپایی و امریکا که سردمداران حکومتی دستور دادن افرادی که به ویروس کرونا مبتلا هستن و سن آنها بالا هست در بیمارستانها ومراکز درمانی زیاد به آنها توجهی نشود چون آنها دیگر عمرشون رو کردن و از چرخه روزگار و اجتماع باید محو شوند، غافل از اینکه ماها قبل از شروع ویروس کرونا ، شرکت مخابرات دقیقا در مورد پرداخت حقوق ماهیانه نیروهای رسمی که اکثر دیگر سن آنها بالاست همین بی توجهی را در مورد پرداخت حقوق نیروهای رسمی اعمال کرده که همه دوستان رسمی واقف به موضوع هستند ونیاز به توضیح بیشتر نیست. همه همکاران چه شرکتی و چه رسمی در کنار همدیگر برای مخابرات کار میکنند و مثل برادر هستن. چرا مسئولین و متولیان بین این دوقشر زحمت کش با این کارشون باعث فاصله میشوند؟ چرا باید نیروهای رسمی با تاخیر حقوق خود را دریافت نمایند؟؟ این به چه معنی هست؟ غیر از دهن کجی به نیروهای مسن رسمی که سالهاست با مشقت های زمان گذشته که نه کامپیوتری بود نه شبکه اتوماسیون و نه واحد انفورماتیک و امکانات دیگر، همه کارها حتی استخراج شماره کنتر مشترکین از دستگاه های قدیمی آنالوک و تبتت در دفاتر بزرگ که مثل دفاتر ثبت ازدواج بود همه با دست نوشته میشد و جمع و تفریق کردن آنها و نوشتن صدوری و نوشتن قبوض مشترکین و از طرفی سرکشی مرتب به بانکها که و جمع آوری وصولی ها و ثبت مجدد آنها و کسر از حساب بدهکاری آنها در دفاتر مربوطه، که همه دوستان اون زمان را هرگز فراموش نخواهند کرد . آیا میتواند معنی دیگری جز بی توجهی به نیروهای رسمی داشته باشد؟ لطفا مدیران ارشد توجیهات خود را در این خصوص شفاف و واضح بیان کنند.تا کارکنان رسمی لااقل متوجه این دوگانگی بشوند.

  8. ناشناس می گوید

    آدرس سایت را میشه لطف کنید تا احکام را ببینم

  9. ناشناس می گوید

    سلام
    الان این تفاوت بر اساس چیه ؟سابقه ؟؟
    برای یک سال سابقه بیشتر چقدر باید تفاوت داشته باشه در قسمت ما ۱۲۰ تومن تفاوت وجود داره برای یک سال سابقه بیشتر این درسته؟؟؟

  10. صدای کارگر می گوید

    مبنای محاسبات حقوق مبنا در سال جدید چست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟، اقای سردبیر لطفا درست وحسابی پیگیر شوید-

  11. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر لطفا پیگیری کنید حکم مبنا افراد با شرایط یکسان متفاوت است برای من با مدرک ارشد زدن ۲۵۳۰ برای یکی دیگه زدن ۲۷۰۰ با همین شرایط مبنای این احکام چیست؟

    1. خدمات اولی خراسان رضوی می گوید

      سلام شما کدوم استان هستید؟

  12. سینا می گوید

    سردبیر گرامی در مورد سنوات ۹۲ تا ۹۴ پیگیری و اطلاع رسانی فرمایید .سپاس

  13. ناشناس می گوید

    سلام چرا برای من با کارشناسی زدن ۲۵۰۰ ؟

  14. ناشناس می گوید

    سلام
    مزد مبنا در فیش حقوقی من با مدرک کارشناسی در امور مشترکین زدن ۲۵۹۹۶۷۲۴
    من فقط در قراردادکه امضا ءمیکنم پاسخگوی امور مشترکین برام زدن در حالیکه کار چند واحد از جمله آبونمان ،پاسخگو همراه وثابت نماینده اداره برای فروش adslواگذاری در شهرستانی که با سه نفر نیرو داراه اداره میشه یعنی هر کسی بدلیل کمبود نیرو داره کار چند نفره روانجام میده آیا واقعا نباید تفاوتی بین من وهمه همکارانی که مسئولیت چند واحدوبعهده دارن با کسانی که هیچ کاری انجام نمیدن باشه آخه ظلم تاکی

  15. حسین می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    مبنای محاسبات حقوق مبنا در سال جدید چست، برای کارشناس با مدرک لیسانس زدن ۲۶۹۲۹۲۳۵- حال برای من بعنوان کارشناس فنی با گروه ۹ و با مدرک ارشد زدن ۲۶۳۱۴۰۷۱، برا یه ارشد زدن ۲۷۲۰۴۵۴۶، برا امور مشترکین ها زدن ۲۶۹۹۶۷۲۴، برا خدمات زدن ۲۳۶۸۱۰۵۵، که بیش از ۴۰ درصد افزایش را شامل میشود،خواهشا این ها رو به اطلاع مدیران شرکت برسانید مبنای محاسبه چیست؟ در استان ما نماینده شرکت فرمود اشتباه شده و جبران خواهد شد، اما هر بار حرف این ها غلط از آب درمیاید. خواهسا یه پیگیری فرمایید تا این سود کلان به جیب این پیمانکارن نرود و ما نیروهای شرکتی حتی برایمان ۲۰ هزار تومان هم مهم است.

    1. خدمات اولی خراسان رضوی می گوید

      سلام
      شما کدوم استان هستید

      1. حسین می گوید

        اذربایجان غربی

  16. ناشناس می گوید

    سلام
    از احکام جدید رسمی ها چه خبر؟

  17. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز شما خبرتونو درمورد سنوات سال ۹۲ تا ۹۴ ندادیم به ما؟

نظرات بسته شده است.