مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یزد، موضوع پخش زنده اینستاگرامی مدیر عامل در شب چهارشنبه

مخابرات ما- بخشی از گفته های مدیر عامل در پخش زنده اینستاگرام:   یزد نقطه ای استراتژیک است و باید به آن توجه ویژه ای کرد.

 

مخابرات ما- بخش هایی از پخش زنده اینستاگرامی مهندس صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات را در اینجا بخوانید.

یزد در یک نگاه

۸۸۱ نفر نیروی رسمی قراردادی شرکتی

۷۷۷ نفر نیروی بازنشسته

۵۳۷ هزار تلفن ثابت، ضریب نفوذ ۴۳٫۷ درصد

۲۵٫۸ درصد ضریب ای دی اس ال – ۱۰۰ هزار پورت فعال

۶۲ درصد از سهم بازار

۳۲۶۰ کیلومتر فیبر نوری –

۶۲۸۶۰ مشترک روستایی ثابت

گفتگو با مهندس زارع مدیر منطقه یزد

زارع: پراکندگی زیاد چمعیت سرویس دهی را سخت می کند.

او ضمن توضیح وضعیت و برشمردن رتبه های بالای استان یزد در شاخص های مختلف مسیر را به سمت کارهای فنی برد.اما مدیر عامل نقبی زد به جایی که کسی گمانش را نمی کرد!

صدری: راه ارتباطی مردم با شما چیست؟ اگر مردم خواستند مطالبی را با شما مطرح کنند راه ارتباطی با شما چیست؟

زارع: برای همکاران که در نشریه ارتباط بخش ارتباط با مدیر است که بصورت آنلاین و فوری جواب میگیرند. مردم با ۲۰۲۱ با من تماس می گیرند.متوسط زمان پاسخگویی  در همان روز سعی می کنیم جواب او را بدهیم.

(در نهایت اما مدیر منطقه زمان مشخصی برای پاسخگویی ارائه نداد.)

  صدری: انتظار داریم   که مدیر منطقه  با پرسنل زیرمجموعه  ارتباط داشته باشد و به آنها سر بزند.هفته ای یک روز ملاقات عمومی داشته باشید و هفته ای به یک شهر سفر کنید. من هم از هفته آینده ملاقات حضوری را از طریق فضای مجازی دنبال خواهم کرد.متقاضیان ثبت نام می کنند و سپس ارتباط می گیرند شما هم این برنامه ها را باید داشته باشید برا ی مردم و برای پرسنل. تعامل مدیر  با شهرستانها مهم است.

مدیر یزد: روزهای یکشنبه ۸ تا ۱۲ ملاقات عمومی داریم. هر موقعی همکاران بیایند در خدمت هستیم.

مدیر عامل:موضوع مهمی که میخواهم به آن اشاره کنم اهمیت دادن به پیمانکاران محلی است. هر چند دو شرکت مهم داریم اما پیمانکاران منطقه را نیز باید در حوزه مخابرات تقویت کنیم این هم با اهمیت به پیمانکاران بومی حاصل می شود.

 

مدیر یزد ضمن صحبت به این نکته اشاره می کند که  پاکدل مدیر آی سی تی استان هم در جلسه هستند.مهندس صدری هم در بخش پایانی او را به جلسه دعوت میکند.

 

گفتگو با آبیاری همکار یزدی

آبیاری – کسورات حقوق کارکنان را پرداخت کنید. دو سال است وام داده نشده است.

صدری قول پیگیری داد.

این گفتگو در مسیر قبوض مردم و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

گفتگو با نماینده رسانه ها

ایمان بیک سردبیر روزنامه فناوری اطلاعات است. او می خواهد در این بخش سوالات مردم را مطرح کند.

ایمان بیک-  انتظار می رود  ارتباط  خانواده مخابرات با مردم پس از کرونا  عادی شود.

صدری- در حال حاضر تکنولوژی هزینه ها راکاهش داده است.مدیران استانی باید از این امکانات استفاده کنند برای ارتباط با مردم. در حال حاضر ما  با استفاده از ویدئو کنفرانس روزی با یک استان حدود ۳۵-۳۶ نفر در یک جلسه شرکت می کتیم. با ارتباطات ویدئویی و با استفاده از تکنولوژی هزینه ها کاهش یافته.

 

ایمان بیک –وی دی اس ال- به کجا رسید و در چه مناطقی است هزینه اش چقدر است؟

 

مدیر عامل – میانگین سرعت در ای دی اس ال ده مگ است. استفاده از با ۳جی و ۴ جی راحت نبود  اوایل سال مهندس جهرمی دستور دادند حداقل ۵ میلیون پورت پرسرعت وی دی اس ال یا ftth  فراهم کنیم. هیئت مدیره هم از آن استقبال کرد. اینک تهران و قم را شروع کرده ایم از حدود ۳۰۰ هزار نفر در تهران ثبت نام کردیم. برای مردم هیچ هزینه ای هم اضافه نمیشود ولی میانگین سرعت از ۱۰ به ۴۰ تبدیل می شود. فقط هزینه اش مودم است که  سعی کرده ایم با اقساط یک ساله یا شش ماهه به مردم بدهیم. ضمن اینکه بسته های ارزان قیمتی تعریف کرده ایم تا مردم بتوانند  بخرند .

در کنار آن، سرویس ftth  داریم که سرعتش بالای ۱۰۰ مگ و بسته به مورم تا ۳۰۰ مگ هم قابل استفاده است.اگر در حوزه گیم و فیلم از این سرویس ها استفاده کنند کم هزینه تر است. با همکاری تولیدکنندگان مثل فیلیمو نماوا بسته های خاصی طراحی کردیم که برای مردم قابل استفاده باشد.

هدف ما در ۱۵ روز آینده دایری ۵۵۰ هزار سرویس پرسرعت تهران است.

 

ایمان بیک –  می خواستم از فرصت استفاده کنم و به شما بگویم خوزستان د رقرنطینه کامل است به داد سرعت اینترنتش برسید

صدری- اتفاقا روز شنبه با مدیران خوزستان جلسه داریم ومشکلاتش را بررسی می کنیم.

 

مهندس صدری در پایان گفت :مخابرات کارهای خوبی انجام داده. ما از اصحاب رسانه کمک می خواهیم تا زحمات همکاران ما را در اقصا نقاط کشور نشان بدهید.ما در ایام کرونا ۲۴ ساعته کار کردیم که همینجا و از همین طریق از همه همکارانم تشکر می کنم.

 

مطلبی یکی از همکاران استان یزد از حقوق شرکتی ها گفت

مطلبی از یزد – لطفا حقوق بخش خصوصی را زودتر از رسمی ها پرداخت کنید آنها مشکلاتشان بیش از ماست.

صدری- همه را با هم پرداخت می کنیم.غیر از فروردین که مشکل داشتیم سعی می کنیم همه را با هم پرداخت کنیم .ما از پارسال گفته بودیم ابتدا حقوق شسکام و خدمات اول داده  شود.اما امسال می خواهیم همه را با هم بدهیم.

 

مطلبی از مشکلات کارکنان شرکتی و آینده کاری آنان گفت.

صدری– از نیروهای خدمات اول و شسکام باید استفاده کنیم. دنبال برنامه یا طرحی هستیم که بشود از آنها استفاده کرد.وقتی ما به مخابرات  آمدیم حتی به قراردادی ها سمت مدیریتی نمی دادند ما الان بالای ۵۰ – ۶۰ نفر قراردادی در در این پست ها داریم. برای نیروهای شرکتی هم می خواهیم همین ساز و کار را داشته باشیم.

 

مطلبی- کسانی که سن بالایی دارند بازنشسته کنید.

صدری- در سال گذشته موقعیت مالی آن پیش آمد بازنشستگی تشویقی گذاشتیم اما حالا موقعیتش وجود ندارد.اما اگر با همین شرایط کسی بخواهد بازنشسته شود ما حتما پاداش او را پرداخت خواهیم کرد و استقبال می کنیم. ما نیروی مازاد هم داریم. ۱۰۰ هزار نفر نیرو داریم که تعدادی مازاد هستند دنبال تعدیل هم نیستیم اما می خواهیم از همین نیروهای موجود  استفاده کنیم. ما نیروهای جوانی در شرکتها داریم که از آنها  استفاده میکنیم.که انشا الله طرحش را آماده می کنیم.

 

مطلبی- آنها انتظار دارند قراردادشان مستقیم شود.

صدری- کسی که ۱۷ سال به عنوان شرکتی کار کرده نباید نگران کار و موقعیتش باشد.نیرویی باید بترسد که کارایی نداشته باشد.

 

مطلبی- نیروی کارگزاری داریم که در روز نیم ساعت کار دارد او می گوید اگر فضای کار باشد من حاضرم در جای دیگری بیشتر کار کنم.

صدری– ما نیروی کار روستا را نمی توانیم بیاوریم در مراکز شهری بکار بگیریم. باید همانجا از آنها استفاده کنیم.شما می توانید همانجا  با آنها کار کنید. با مدیر منطقه هماهنگ کنید.

طاقداریان رئیس هیئت مدیره شرکت کابل شهید قندی

طاقداریان- از مدتی که شما آمده اید و به ظرفیت تولیدگنندگان پرداخته اید و واردات کابل را ممنوع کرده اید شهید قندی جان دیگری گرفت در سال ۹۸  حجم معاملات ما با مخابرات دویست میلیارد تومان شد که در ۵ سال گذشته سر جمع،  ۶۷ میلیارد تومان می شد . البته تچمیع در مخابرات ایران، بهره وری مالی برای مخابرات داشت و باعث شد بتوانید ظرفیت ها را کنترل کنید.

 

صدری- آیا شما با افزایش سفارش ما اشتغالزایی هم داشته اید؟

ظاقداریان  – ۱۱۰  نفر را استخدام کردیم.ضمن اینکه کار را  دوشیفته  و شیفت ها را ۱۲ ساعته کردیم. برای ما سال پر رونقی بود.امیدواریم در سال جدید با قراردادهای جدید از تمام ظرفیت های شهید قندی استفاده کنیم.

درخواستی هم داریم.

از سال۹۷ چهار تا لاین ftth  در منطقه مستقر کرده ایم  ،  با توجه به نسل بعد از کرونا  -که باید به آن بگوییم جی کرونا-  همه چیز تحت وب می شود. ما با توجه به ظرفیت های قندی می توانیم کابل های شبکه و ftth در اختیارتان بگذاریم و VDSL را  روی خط فیبر نوری  ببریم. میخواهیم  طرح در استان یزد بطور پایلوت انجام شود و تلویزیونها برود روی lan.  و طرح شهر هوشمند در یزد پیاده شود ما هم به سهم خودمان در قسمت های تحقیقاتی و کالاهای تحویلی همکاری ویژه ای داشته باشیم.

ظرفیت های ما بالاست تولیدات جدید داریم اینها همه به لطف شما بوده که به ما سفارش داده اید.کارخانه را سودآور کردیم تیم فوتیال شهید قندی را احیا کردیم.در راستای نعالی محابرات دوست داریم از این توان استفاده کنیم ما هر نوع آمادگی را به شما اعلام میکنیم و مثل همیشه در رکاب شما هستیم و خواهیم ماند.

 

صدری- شهید قندی رشد خوبی در بازار سرمایه داشته است.

طاقداریان- بله. اتفاقی که اینجا در سال ۸۸ و تحویب به بخش خصوص افتاد در تغییر مدیرتها ضربه خورده بود اما اینها در دوسال گذشته با حمایت های شما رونق گرفت سهام ما ۳۰ برابر رشد پیدا کرد.

صدری- مخابرات با این کارها سهامش از ۱۸۰ تومان به ۱۳۸۹ تومان رسیده است.نشان میدهد مردم به ما اعتماد کرده اند امیدواریم بتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم.

طاقداریان– شما واقعا سیستم مخابرات را چابک کرده اید ما هم از آن لذت می بریم.تبریک میگویم به شما و همه همکرانتان.

ما هم جهادی در خدمت هستیم و از هیچ اقدامی دریغ نداریم.

علی آبادی از بازنشستگان مخابراتی:

علی آبادی- از زمانی که شما آمده اید احساس بازنشستگی نداریم.به نمایندگی از گروه اتحاد  از شما تشکر میکنیم نیم نگاهی هم به ما بازنشستگان داشته باشید.

صدری– هر کاری کرده ام با نیت خیر بوده.شما فرزندان بزرگ دارید ما دوست داریم درآمد مخابرات بالاتر برود و در خدمت شما باشیم.

صدیقه لشکری – همکاران ۲۳ سال سابقه بخش خصوصی یزد-

لشکری- بخش خصوصی هم دوشادوش بقیه کار کردند اما کاری برا ی بخش خصوصی نشد.

صدری- در سال ۹۹ برای کسانی که در شسکام و خدمات اول هستند برنامه ای داریم که بخشی از مشکلاتشان حل شود.

طرح طبقه بندی را شرکت خدمات اول دارد اما آن طرح که می گویید طرح کارشناس حرفه ای بود که با هیئت مدیره داریم بررسی می کنیم تا بتوانیم در چارچوب قوانین اجرا کنیم.البته می دانیم که  باید قدمی برداریم اما خدمات اول باید بتواند درآمد شرکتش را بالاتر ببرد.

لشکری– شرکتی خدمات اول خودش طرح طبقه بندی در گروههای بیست گانه دارد اما باید اجرا شود.

صدری- ما بررسی می کنیم کاری می کنیم که این تبعیض را از بین ببریم. خانواده بزرگ ۱۲۰ هزار نفری داریم. در سال ۹۹ تلاش می کنیم برای نیروهای شرکتی قدمی برداریم.

 

کارشناس آمار و برنامه ریزی -ما کارهای متفاوتی در خدمات اول انجام می دهیم اما برای همه ما حکم متصدی دفتری خورده.

صدری- همین مشکلات را می دانیم  و می خواهیم حل می کنیم.شما از طریق نمایندگان استانی خود با ما در ارتباط باشید.

 

پاکدل-  مدیر کل اداره ارتباطات استان

پاکدل بعنوان نماینده وزارت ارتباطات در استان یزد.مدیر کل اداره ارتباطات استان-  معرفی شد.

پاکدل-  وقتی به شاخص های آی تی نگاه می کنیم سوم کشور هستیم در دسترسی نیز دوم کشور هستیم این نشان می دهد در حوزه مخابرات و ارتباطات در طی این سال ها در منطقه کار شده است اینک هم مدیران ارتباطات و مخابرات در کنار هم  یک تیم قوی را تشکیل داده اند که با هم کار می کنند.

مهندس صدری با اشاره به حمایت های خاص مهندس جهرمی از مخابرات، از پاکدل خواست نماینده های استانی وزارتخانه نیز از مخابرات استان حمایت کنند تا همه با هم برای سرویس دهی به مردم قدمی بردارند.

در انتها مهندس پاکدل به استقبال مردم از اینترنت پس ار کزونا اشاره کرد و گفت : همکاران ما شبانه روزی کار کرده اند تا مردم در خانه بمانند.

1195080cookie-checkیزد، موضوع پخش زنده اینستاگرامی مدیر عامل در شب چهارشنبه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    اخه دروغ وبلف تاکی . یک نفر بازنشسته از استان یزد باجناب صدری تماس نگرفت. درد دلی بگه . مشکلی طرح بکنه . خدا وکیلی همش دروغه. …..خودتانین .درمورد وعدهای عمل نشده . درمورد مصوبه الکی ۱۷ مثلا اذر . درمورد بازنشستگی ودر مورد جایگزینی فرزندان . هر چند تا خودشان فک وفامیل دارن نه . استخدام نیست وووو…..چه شد همش تعریف وتمجید بود. اگر صادق هستید انها را هم بنویسید .

  2. ناشناس می گوید

    ممنون سردبیر مهربان

نظرات بسته شده است.