مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رئیس هیئت مدیره کارخانه کابل شهید قندی:سیاست های مخابرات این کارخانه را زنده کرد

مخابرات ما- رئیس هیئت مدیره کارخانه کابل شهید قندی یزد مهمان مهنسد صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بود.

 

مخابرات ما– این بار خبرهای زیادی در جلسه اینستاگرامی مهندس صدری بود.مهمانان مختلفی هم در این پخش زنده حاضر بودند.

 

طاقداریان رئیس هیئت مدیره کارخانه کابل شهید قندی یکی از مهمانان بود.او حرفهای بسیار جالبی در رابطه با سیاست های جدید شرکت مخابرات ایران و تاثیر آن بر ایجاد اشتغال در این کارخانه داشت.

 

طاقداریان رئیس هیئت مدیره شرکت کابل شهید قندی

طاقداریان- از مدتی که شما آمده اید و به ظرفیت تولیدگنندگان پرداخته اید و واردات کابل را ممنوع کرده اید شهید قندی جان دیگری گرفت در سال ۹۸  حجم معاملات ما با مخابرات دویست میلیارد تومان شد که در ۵ سال گذشته سر جمع،  ۶۷ میلیارد تومان می شد . البته تچمیع در مخابرات ایران، بهره وری مالی برای مخابرات داشت و باعث شد بتوانید ظرفیت ها را کنترل کنید.

 

صدری- آیا شما با افزایش سفارش ما اشتغالزایی هم داشته اید؟

ظاقداریان  – ۱۱۰  نفر را استخدام کردیم.ضمن اینکه کار را  دوشیفته  و شیفت ها را ۱۲ ساعته کردیم. برای ما سال پر رونقی بود.امیدواریم در سال جدید با قراردادهای جدید از تمام ظرفیت های شهید قندی استفاده کنیم.

درخواستی هم داریم.

از سال۹۷ چهار تا لاین ftth  در منطقه مستقر کرده ایم  ،  با توجه به نسل بعد از کرونا  -که باید به آن بگوییم جی کرونا-  همه چیز تحت وب می شود. ما با توجه به ظرفیت های قندی می توانیم کابل های شبکه و ftth در اختیارتان بگذاریم و VDSL را  روی خط فیبر نوری  ببریم. میخواهیم  طرح در استان یزد بطور پایلوت انجام شود و تلویزیونها برود روی lan.  و طرح شهر هوشمند در یزد پیاده شود ما هم به سهم خودمان در قسمت های تحقیقاتی و کالاهای تحویلی همکاری ویژه ای داشته باشیم.

ظرفیت های ما بالاست تولیدات جدید داریم اینها همه به لطف شما بوده که به ما سفارش داده اید.کارخانه را سودآور کردیم تیم فوتیال شهید قندی را احیا کردیم.در راستای نعالی محابرات دوست داریم از این توان استفاده کنیم ما هر نوع آمادگی را به شما اعلام میکنیم و مثل همیشه در رکاب شما هستیم و خواهیم ماند.

 

صدری- شهید قندی رشد خوبی در بازار سرمایه داشته است.

طاقداریان- بله. اتفاقی که اینجا در سال ۸۸ و تحویب به بخش خصوص افتاد در تغییر مدیرتها ضربه خورده بود اما اینها در دوسال گذشته با حمایت های شما رونق گرفت سهام ما ۳۰ برابر رشد پیدا کرد.

صدری- مخابرات با این کارها سهامش از ۱۸۰ تومان به ۱۳۸۹ تومان رسیده است.نشان میدهد مردم به ما اعتماد کرده اند امیدواریم بتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم.

طاقداریان– شما واقعا سیستم مخابرات را چابک کرده اید ما هم از آن لذت می بریم.تبریک میگویم به شما و همه همکرانتان.

ما هم جهادی در خدمت هستیم و از هیچ اقدامی دریغ نداریم.

 

1196090cookie-checkرئیس هیئت مدیره کارخانه کابل شهید قندی:سیاست های مخابرات این کارخانه را زنده کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    نه سلام ونه علیک . هیچ اماری در شرکت مخابرات سراسر استانهای ایران صحت ندارد. همش کاغذ سیاه کردنه . چون میدانم . اگر اینهمه کابل تولید کردی چرا تو شهرستانها بعد از مثلا خصوصی سازی هنوز نیم کابل بابت توسعه اضافه نشده . تو گفتی وما هم باور کردیم …….خودتی . گمان نیکم فلاتی ۰

  2. ناشناس می گوید

    خیر

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    باید درد دل های پرسنل شهید قندی را شنید ،
    به آمارها کلا نباید اعتماد کرد ، اکثر آمارها صحت ندارنند

نظرات بسته شده است.