مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هم افزایی خوبی بین سپاه و شرکت مخابرات سمنان وجود دارد

مخابرات ما-فرمانده سپاه استان سمنان گفت: هم افزایی بسیار خوبی بین سپاه استان سمنان و شرکت مخابرات وجود دارد.

مخابرات ما-به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در دیدار با مدیر مخابرات منطقه سمنان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه هم افزایی بسیار خوبی بین سپاه استان سمنان و شرکت مخابرات وجود دارد گفت: شرکت مخابرات استان سمنان در تمام مسائل بسیجی وار در حال خدمت است.

وی با بیان اینکه یکی از مجموعه هایی که در این روزها نقش خود را به خوبی ایفا می کند مخابرات است افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و استفاده از فضای مجازی توسط دانش آموزان خوشبختانه مخابرات توانست با فراهم کردن زیرساخت ها نقش خود را به درستی انجام دهد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مدیریت بسیار خوبی در حوزه ارتباطات در مجموعه استان سمنان صورت گرفته است تصریح کرد: امروزه عصر ارتباطات است و در این ایام ارتباطات با مسائل مردم گره خورده است.
مجید دارایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه زیرساخت های ارتباطی در استان سمنان خوب است گفت: خدمت به مناطق روستایی هنر محسوب می شود و هر ساله ۲ الی ۳ پروژه توسط مخابرات در روستاهای استان سمنان انجام می شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای استان سمنان مجهز به فیبر نوری هستند افزود: ۹۸ درصد پوشش جمعیت روستایی استان سمنان مجهز به تلفن همراه هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان با بیان اینکه ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان دارای تلفن ثابت هستند تصریح کرد: تعاملات بسیار خوبی بین سپاه استان سمنان و شرکت مخابرات وجود دارد.
دارایی با بیان اینکه سپاه در بحث امنیت خوش درخشیده است افزود: اقدامات سپاه برای مبارزه با ویروس کرونا نیز قابل تحسین است.
مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه بخش هایی مانند درمانگاه خاتم سمنان نیز به بروزرسانی امکانات دارد گفت: یکی از این بروزرسانی ها فیبر نوری است که با همکاری مخابرات استان سمنان باید این مهم صورت بگیرد.
گفتنی است در این دیدار سرهنگ پاسدار شاهب معاونت فاوا سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز حضور داشت.

1197230cookie-checkهم افزایی خوبی بین سپاه و شرکت مخابرات سمنان وجود دارد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. فنی نگهداری می گوید

    سپاه مگه خودش صاحب مخابرات نیست؟ دیگه هم افزایی چطوره

نظرات بسته شده است.