مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تصویر امضا شده مصوبه ۱۷ آذر پس از سه ماه منتشر شد

مخابرات ما-  تصویر متن امضا شده مصوبه ۱۷ آذر توسط نماینده سهامدار عمده
1196970cookie-checkتصویر امضا شده مصوبه ۱۷ آذر پس از سه ماه منتشر شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید در استان سمنان در فیش حقوقی بازنشستگان !! هنوز فیش حقوقی اسفند ماه ۱۳۹۸ در دسترس میباشد درج شده حالا تعجبم کی میخواهند فیش فروردین ۱۳۹۹ را بار گذاری کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    چند ورق بی زبان سیاه کردن (خط خطی) همش الکیه چه شد. حق عین افتاب عالم تاب روشنه انگشت واشاره نمی خواهد. اول پولش را مهیا بکن. بقیه کارش فقط اشاره ای مخاد . دستور بدین تمامه اگه راست میگن .

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    بلاخره بعد از کش وقوس مصوبه ۱۷ آذر در تاریخ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ به مخابرات ابلاغ گردید.
    ۱۰-مقرر گردید با عنایت به ابطال رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ۴/۳ سربازی بازنشستگان هم مشابه شاغلان پس از ابلاغ رسمی قانون اجرایی گردد.

  4. ناشناس تنهايي می گوید

    آنگونه که برخی از گروهها و کانالهای تلگرامی جدول حق جذب مورد توافق بین شورای کارکنان با شرکت مخابرات ایران را منتشر نموده اند بوضوح اختلاف فاحش بین حق جذب (کارشناسان و کارشناسان مسئول) با مدیران دیده میشود. بسان جمله معروف مولا علی که ” از ستم نمیشود به عدالت رسید” همین مورد بشدت بهره وری نیروی انسانی را در بین طبقه کارکنان که عمده زحمت سازمان و شرکت مخابرات در قیاس با این قاطبه مدیران متخصص !!! بعهده آنهاست را بطور فزاینده منفی تحت تاثیر قرار میدهد و باز فراگرد به حالت اول و عدم اعتماد به مدیران ارشد و تصمیمات شورا منجر خواهد شد. در وهله اول تعجب نسبت به عملکرد و کنش عزیزان شورا در این تصمیم و در وهله دوم انحراف مدیران مذاکره کننده از بحث عدالت توزیعی و سازمانی و متاثر شدن شورا از این تصمیم است. اگر سریعا نسبت به اصلاح جدول جذب اقدام نشود چه بسا همه رشته ها از دید کارکنان پنبه شده تلقی خواهد شد و دوباره عده ای سرمست از این جدول و عده ای دیگر سرخورده کامل از آن . فاین تذهبون و کجا خواهد بود تعلق سازمانی؟؟

  5. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم خدا قوت

  6. ناشناس می گوید

    سلام سر دیر مچکرم خدا قوت

  7. بهروز می گوید

    با سلام
    در یکی از بندها نوشته شده است مبلغ پرداختی به کارکنان بابت دندانپزشگی از طرف شرکت دو برابر گردد . نه تنها برخلاف مصوبه این مبلغ دو برابر نشده است بلکه قراردادهای جاری شرکت با دندانپزشگان نیز از سال ۹۹ کنسل گردیده است و با هیچ بیمه گری نیز قرارداد منعقد نشده است .
    میدانید این یعنی چه ، یعنی از این ور رانده و از آن ور مانده .

  8. مریم می گوید

    نماینده کارگران در نظر داشته باشند از این به بعد هر چی امضا کردن داخل اون بند ها از ذکر واژه های جهت تصویب و امضا ، جهت بررسی ، جهت پیگیری بپرهیزن. دیگه خسته شدیم و به یاد داشته باشید از کلمات اجرا شد استفاده کنن. این واژه ها جنبه دزدی و اجحاف حق دارد و هیچ خروجی نخواد داشت. کلا مکمل فیلتر تمام گذر است.

  9. مهرناز می گوید

    سر دبیر مصوبه ۱۷ادر ریزی به شرکتی ها نداره چرا از حقوق خبری نمی گیرید ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبر گرفتم. خبری نبود.
      اگر خبری باشه حتما میدم بهتون

    2. ناشناس می گوید

      آقای سردبیر این مصوبه که اصلا نمیشه خوندنش نمیشه یکی تایپش کنه درست ببینیم .ممنون میشیم.

نظرات بسته شده است.