مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مخابرات ایران در روز ارتباطات:از کمک اصحاب رسانه تشکر می کنم

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه ای که به مناسبت روز ارتباطات با اصحاب رسانه در حوزه ICT داشت از آنان تشکر کرد و گفت خیلی از موقعیت ها بدون کمک شما حاصل نمی شد.

 

مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اصحاب رسانه را در حوزه ICT   گردهم آورد و ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه از آنان تشکر کرد.

مهندس صدری گفت بدون کمک رسانه ها بسیاری از موقعیت های فعلی بدست نمی آمد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به بخشی از فعالیت های شرکت تحت مدیریتش اشاره کرد و  گفت همه نرم افزارهای ما بومی شده و از امکانات بومی استفاده می کنیم. وی یکپارچگی در کانال های فروش، یکپارچگی در نرم افزارها ، ساده سازی فعالیت های فروش و خدمات پس از فروش، توسعه شبکه مخابراتی ، ارائه سرویس به هزاران مشترک مخابرات را از جمله دستاردهای مهم این دوره دو ساله برشمرد.

او مخابراتی ها را سربازان سلامت در حوزه ICT  نامیدو با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارکنان در دوران کرونا، آنان  را جلوداران مبارزه با کرونا نامید و گفت ما شبانه روزی کار کردیم تا مردم در خانه بمانند و از اینترنت مناسب برای اجرای امورشان استفاده کنند.

مهندس صدری اجرای دورکاری را حاصل تلاش مخابراتی ها در سطح کشور دانست و گفت بر بستر همین تلاش ها اینترنت پرسرعت جاری شد و کارکنان ادارات و شرکتها توانستند با دورکاری فعالیت های خود را انجام دهند.

مهندس صدری با ارائه آمارهای مختلفی، فعالیت های دو ساله مدیریت ، هیئت مدیره و مدیر عامل را مفید ارزیابی کرد و عامل این توفیق را همراهی و همگامی اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل، سهامدار عمده مدیریتی از جمله دکتر مخبر و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)  و همچنین مهندس آذری جهرمی و وزارت ارتباطات دانست. او تاکید کرد بدون این همراهی ها کاری نمی توانستیم انجام دهیم.

.

در بخش دوم از این جلسه, سوالات خبرنگاران و مدیران سایت های خبری مطرح شد که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به آنان پاسخ داد که در گزارش جداگانه ای به این پرسش  و پاسخ خواهیم پرداخت.

سردبیر مخابرات ما نیز در این جلسه حضور داشت.

1197960cookie-checkمدیر عامل مخابرات ایران در روز ارتباطات:از کمک اصحاب رسانه تشکر می کنم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. نانشاس می گوید

    جناب آقای صدری جنابعالی تمام حرفهای که میزنی به جز حرفهای مفت چیزی دیگری نداری بگویی بمناسبت روز جانباز تمام دستگاههای که کارمند جانباز داشتند به آنها تقدیر و تشکر شد اما شما ۱۵ روز پاداش جانبازان را ندادید خواهشا حرفهای الکی نزنید شما خیلی قول دادید ولی کو عمل جناب آقای سردبیر عزیز حرف ما را به گوش آقای صدری برسان./

نظرات بسته شده است.