مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری: ۴۵۰ میلیارد تومان اشتباه محاسباتی نامبرینگ برگشت خورد.

مخابرات ما- در جلسه پرسش و پاسخ مهندس صدری  که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با اصحاب رسانه برگزار شد خبر جالب اشتباه محاسباتی به مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان منتشر شد.این مبلغ جزء جرائم مخابرات، به صورت اشتتباه محاسبه گردیده بود.

 

مخابرات ما- در جلسه ویژه مدیر عامل مخابرات ایران با اصحاب رسانه موردی مطرح شد که بسیار جلب توجه می کرد.سالهای گذشته وزارت ارتباطات در محاسبات نامبرینگ خود، مخابرات ایران را مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان جریمه کرده بود.مدیران بسیاری تلاش کردند تا این جریمه پرداخت نشود اما توفیقی حاصل نشده بود.

گفته می شد بر اساس محاسبات نامبرینگ باید شرکت مخابرات مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان به وزارت ارتباطات می پرداخت. در دورانی که مخابرات برای پرداخت حقوق کارکنان مشکل داشت پرداخت این رقم ها ممکن نبود بویژه اینکه از ابتدا هم این اعداد و ارقام برای مخابراتی که میلیاردها تومان برای پیاده سازی کدینگ هزینه کرده بود بسیار سنگین و غیر منصفانه نشان می داد.

 

در جلسه روز دوشنبه که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی توسط شرکت مخابرات ایران برگزار شده بود مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به این عدد و رقم اشاره کرد و ضمن آن خبر خوبی به مخابراتی ها داد.

 

مهندس صدری گفت در سال گذشته ارتباط بی نظیری بین سهامداران و هیئت مدیره و مدیر عامل و وزارت ارتباطات برقرا ر شد که در نوع خود بی نظیر بوده است. او ضمن اشاره به یکی از نتایج این همراهی گفت بطور مثال سازمان تنظیم  در جهت نامبرینگ و بر اساس یک اشتباه محاسباتی، ۴۵۰ میلیارد تومان بدهی برای مخابرات ثبت کرده بود که با کمک وزارتخانه این بدهی  لغو گردید.

 

کسانی که دوران کدینگ را بخاطر دارند می دانند که شرکت مخابرات ایران برای هم کد سازی استانها و همسان سازی قیمت در سطح همه استانها مجبور به هزینه میلیاردها تومان شد ضمن اینکه میلیاردها تومان نیز از درآمدش کاسته شد اما در نهایت فقط یک بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی برایش باقی ماند.

این خبر واقعا برای مخابراتی ها خبر خوبی بود.

 

1198010cookie-checkمهندس صدری: ۴۵۰ میلیارد تومان اشتباه محاسباتی نامبرینگ برگشت خورد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. امید می گوید

    از جناب مهندس صدری و جناب مهندس صفری تقاضا داریم مصوبه ۱۷ اذر را امضاء کنند وبا اصلاحیه احکام حقوقی پرداخت شود وکارمندان لا اقل بتوانند مشکلی را در زندگی حل کنند.

  2. حسین می گوید

    از مهندس صفری و مهندس صدری تقاضا داریم مصوبه ۱۷ اذر را امضاء کرده و حق پایمال شده پرسنل بدستشان برسد چون حق اهاست و باید پرداخت شود ودر احکام حقوق امسال اجرا شود.

  3. اکبر می گوید

    این پول رابدین بازنشسته ۹۹ بده تشویقی ودیگر معوقات همه

  4. ناشناس می گوید

    وقتی کار به جایی رسوندن که احساس میکنی این پول ها نه برای کارمند و نه برای زیرساختهای شرکت هزینه نمیشه دیگه جایی برای خوشحالی کارمند نمیمونه فقط با دیدن این ارقام افسوسش به ما میرسه

  5. بنده خدا می گوید

    حالا که این بدهی لغو شده بهتر نیست حقوق نیروهای شرکتی سروقت پرداخت بشه. البته اینم هست که پیامهایی که اینجا داده میشه به گوش هیچ مسئولی نمیرسه

نظرات بسته شده است.