مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلساتی که سیاسی ها را نیز به خط کرد، و یک انتظار از مدیر عامل مخابرات ایران

مخابرات ما- واقعیت این است که تاکنون به نظر می رسید نفوذ متولیان شرکت مخابرات از دروازه های خودش فراتر نمی رود اما  ظاهرا قضایا این گونه نیست و جلساتی با حضور سیاستمداران هم برگزار می شود.

مخابرات ما- ابتدا با یک خبر شروع می کنیم که مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش اعلام کرد.

 

خبر  :

مهندس صدری نوشته است “که امروز نشست برخطی با مجموعه استانداری تهران برای بررسی وضعیت شبکه مخابراتی پایتخت داشتم و با استاندار و فرمانداران استان تهران درباره وضعیت شبکه مخابراتی گفت‌وگو کردیم.”

گفته شده است که در این جلسه ویدئو کنفرانسی، مسائل مورد انتظار دو طرف مطرح و راهکارهای لازم متناسب با نیازهای مخابراتی هر منطقه ارائه شد.

این خبر در نوع خود بسیار جالب است.زیرا تاکنون ضریب نفوذ مدیران مخابراتی در میان سیاستمداران چندان زیاد نبوده است .شاید معاون رئیس جمهور به جلسات افتتاحیه دعوت شده باشد اما این موضوع که در جلسه ای مشترک با مدیران مخابرات به جایگاه مخابرات در میان مردم توجه شده باشد، کمتر رخ داده است.

 یک نتیجه …

مدیر عامل مخابرات ایران از برگزاری این جلسه اظهار رضایت می کند و می نویسذ:


“جلسه خوبی بود که برای اولین بار برگزار می‌شد و از جناب دکتر محسنی بندپی استاندار تهران و مجموعه فرمانداران استان برای حضور در این جلسه و پیگیری امور تشکر می‌کنم. “

 

از زمان خصوصی شدن مخابرات دید همه ما یعنی دید حاکم بر مخابرات دیدی تجاری شده است . یعنی در هر فضا و موقعیتی به دنبال حداکثر بهره وری برای مردم و برای شرکت هستیم.

باید گفت نفوذ مخابرات بدلیل نوع مدیریت  و اعتبار سهامدارانش در ارکان سیاسی کشور، واقعیتی انکار ناپذیر است. لذا می خواهیم از این نفوذ در جهت حل مشکلات کارکنان نیز استفاده شود.

 

مشکل مهمی که به اعتبار بیشتری نیاز دارد …

در مصوبه ۱۷ آذر تبدیل بیمه های کشوری به تامین اجتماعی لحاظ شده است اما عملیاتی شدن آن به عزمی کشوری نیاز دارد.در حقیقت اگر ارکان دولت ، تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی در این مشکل همکاری نداشته باشند به راه حل مناسبی نمی توان رسید.

وقتی مدیر عامل مخابرات ایران و سهامداران ، صاحب نفوذ و اعتبار در سایر دستگاهها و نظام کشوری هستند حداقل انتظار این است که برای حل مشکل تبدیل بیمه های کشوری به تامین اجتماعی از این اعتبار استفاده کنند.

 

مشکل تبدیل بیمه ها به تامین اجتماعی  اگر حل نشود مثل استخوان لای زخم تا آخرین کارمند خصوصی شده باقی خواهد ماند و همه را آزار خواهد داد.

 

پس لطفا ….

آقای دکتر مخبر دزفولی

آقای مهندس آذری جهرمی

آقای دکتر سیدهاشمی

آقای دکتر صفری

با ایجاد عزم عمومی و با هدف حل مشکل ، با مهندس صدری همگام شوید.

 

بسم ا….

1200190cookie-checkجلساتی که سیاسی ها را نیز به خط کرد، و یک انتظار از مدیر عامل مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بنظر می‌رسد سردبیر بزرگوار سایت مخابرات ما ارادت خاصی به صدری دارن که یک تماس ایشان رو به منزله انقلابی در روابط مخابرات با دیگر سازمانها میدانند وگرنه از نظر هرکسی که از بیرون نگاه کنه کار شاقی نکردن ایشون که یک زنگ زدن به استاندار

  2. ناشناس می گوید

    من نمیفهمم چرا همه میخواهند به بیمه ای منتقل شود که ورشکسته است.لااقل با دولت که هستید در هر شرایطی یک آب باریکه ای گیرتون میاد.

  3. مهدی می گوید

    با سلام
    ببخشید پس مشکلات بخش خصوصی مخابرات چی میشه؟
    اینم حتما بایستی با رئیس مجلس یا رئیس جمهور جلسه بگذارند؟
    واقعا جای تاسف داره……

نظرات بسته شده است.