مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لایو اینستاگرامی مدیر عامل مخابرات ایران در نگاهی سریع

مخابرات ما- نویسنده برخی جزئیات جلسه لایو اینستاگرامی مهندس صدری را زیر ذره بین برده است.لطفا بخوانید.

مخابرات ما – شب گذشته چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همانند بقیه ۴ شنبه ها لایو اینستاگرام داشت

که به عنوان یکی از بینندگان لایو مسائل و شبهاتی را  به طور خلاصه ذکر می کنم.

۱-قطعا حضور به موقع در جلسه نشان دهنده ارزش آن مقام به مخاطبین است. دیشب لایو با تاخیر ۱۰ دقیقه ای آغاز شد.

۲- مدیر منطقه خراسان رضوی در مقام یک مدیر اصول ارائه گزارش را رعایت نکرد و از روی کاغذ قرائت کرد ضمن اینکه در زمان اعلام آمار بیماران کرونا کارکنانی که دچار این بیماری شده بودند را دو بخش رسمی و غیر رسمی(خصوصی) تفکیک کرد.

۳-  جناب مدیر عامل زمانی که فردی را به لایو دعوت می کنند باید سعی کنند زمان مطلوبی برای سخنان ایشان در نظر بگیرد. در مورد گفتگوی ایشان با خانم ملکی خبرنگار حوزه آی تی رعایت نشد.

۴-  لایو اینستاگرام همانند دیدار حضوری با پرسنل است پس باید تمام آداب و رسوم دیدار حضوری در اینجا هم رعایت شود. بطور مثال نحوه برخورد با خانم ملکی خبرنگار بسیار خودمانی بود. هفته گذشته در گفتگوی یک خبرنگار دیگر نیز چنین وضعی پیش آمده بود.

۵- در مورد قرارداد دندانپزشکی تاریخ عقد قرارداد ۱۵ خرداد اعلام شد که یک روز تعطیل رسمی است. آیا مدیر عامل در روز تعطیل رسمی عقد قرارداد را انجام داده اند ؟

۶- گاهی وعده ها تناسبی با زمان ندارد. مثلا در مورد پرسنل بخش خصوصی از ابتدای سال همچنان اعلام می شود که برای این قشر برنامه ویژه ای مد نظر داریم ولی با گذشت نزدیک به ۳  ماه هیچ خبر دقیقی از جزئیات این طرح اعلام نشده است.

******

پی نوشت سردبیر- به جهت احترام به نویسنده، متن بطور کامل منتشر شد اما فکر می کنم لایو دیشب بموقع شروع شد.اولین نفر هم چند دقیقه بعد از آغاز لایو وارد شد.اما مشکل این است مدیریت لایو کند است و دعوت مهمانان طولانی می شود. ضمن اینکه تاریخ در یک قرارداد چندان اهمیتی ندارد. نکته آخر اینکه با بند ۶ از نویسنده محترم هم بسیار موافقم.

 

1205600cookie-checkلایو اینستاگرامی مدیر عامل مخابرات ایران در نگاهی سریع

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    نه سیر از گرسنه خبر دارد.نه سوار از پیاده.
    تابود همین بود.حتی اون موقع که صدری هم نبود.!!!!

  2. ترامپ می گوید

    با توجه به ردیف های ۳ و ۴ پیشنهاد میکنم برای سایت مخابرات ما هم یکی از همکاران خانم که خوش سر و زبون و…. رو بعنوان سخنگو انتخاب کنین خیلی از دولتها و سازمانها هم همین کار رو میکنند مثل هدر ناوْئِرت و مورگان اورتگاس سخنگو های وزارت امور خارجه امریکا.

  3. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر خدا قوت
    بنده متوجه نشدم اطفا به اندازه یک اپسیلون روان تر در مورد سوالات مطرح شده توضیح دهید با تشکر از شما وهمکا ران زحمتکش

  4. صادق کلام می گوید

    خبر ویژه شون برای اخراج اعضاء شوراهای کارگری هست
    من از مخابرات فارس هستم و براتون در خصوص اخراج ۸ نفر عضو شورای کارگری مون ایمیل فرستادم لطفا خبر رو نشر بدین تا همه به برنامه ویژه آقای مهندس صدری واقف بشن

نظرات بسته شده است.