مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آذربایجان شرقی و ماجرای نیروهای شرکتی

مخابرات ما- روز گذشته ماجرای خبر قطع قرارداد همکاری با ۱۴ نفر از نیروهای شرکتی در تبریز منتشر شد.اینک توضیح کامل این ماجرا را در زیر  بخوانید .

مخابرات ما- شرکت خدمات اول مخابرات، پیمانکار تامین نیروی مخابرات در کشور، اخیرا نامه ای به ۱۴ نفراز نیروهای شرکتی در تبریز مبنی بر عدم تمدیدقرارداد آنان از پایان خرداد ماه  می دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که علت صدور این نامه شکایت ۱۰۶ نفر از کارکنان شرکتی تبریز از خدمات اول به دلیل اجرایی نشدن طبقه بندی مشاغل بوده است.

با انتشار نامه عدم تمدید قرارداد ۱۴ نفر از کارکنان ، حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای شرکتی و تعدادی از نیروهای رسمی در حمایت از این کارکنان در محوطه مخابرات استان آذربایجان شرفی تجمع می کنند.

گفته می شود در روز دوم تجمعات ، ۱۶ نفر دیگر نیز نامه ی عدم تمدید قرارداد دریافت می کنند. این حوادث منتهی به جلسه ای در تهران با حضورمدیر عامل شرکت خدمات اول ودر دفتر این شرکت می شود.

حلال خور مدیر عامل شرکت خدمات اول کشور، صادق نیا معاون شرکت، معاون نیروی انسانی استانها و وکیل شرکت خدمات اول در یک سوی ماجرا و  حیدری، کشاورز، شکری و وکیل کارکنان به نمایندگی از کارکنان بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی در سوی دیگر ماجرا در  جلسه روز شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ حضور می یابند.

در این جلسه مصوب شد شرکت خدمات اول مخابرات،  تا روز دوشنبه برای تمامی کارکنان از جمله ۳۰ نفر برکنار شده قرارداد سه ماهه ارسال کند.

همچنین مقرر شد شاکیان خدمات اول نیز پرونده را استمهال کرده و مهلتی سه ماهه برای این شرکت و بررسی مسائل فی مابین در نظر گیرند. در صورت عدم حصول سازش، پرونده شکایت از شرکت خدمات اول مخابرات، جریان خود را ادامه خواهد داد.

 

مهمترین موضوعی که در جلسه مذکور طرح شد جابجایی شرکت خدمات اول با شرکت دیگری است.این موضوع در هر دو جلسه اخیر (جلسه با تبریزی ها و جلسه با شیرازی ها)عنوان شده است که بعدا به آن خواهیم پرداخت.

پس از جلسه ذی نفعان ،کارکنان شرکتی استان آذربایجان شرقی گزارشی منتشر کردند که در بخشی از آن می خوانیم: “در این میان  حلال خور بیان داشت که این شرکت از اول مهرماه با شرکت جدید با همکاران قرارداد خواهد بست و در تلاش است در صورت توافق هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برای کلیه کارکنان شرکتی خدمات اول طرح طبقه بندی با ضریب ریالی مخابرات را اجرا کند و در کنار این طرح برای کارشناسان نیز طرح کارشناسی اجرا بشود.”

 

نکته ای که حائز اهمیت است و بارها مخابرات ما به آن پرداخته ، این است که چگونه شرکتی که در زمان فعالیتش طرح طبقه بندی را مسکوت گذاشته وموردی را اجرا  نکرده برای شرکتی که پس از او می آید مسئولیت تعریف می کند ؟

باید منتظر آینده و نتیجه این توافقات شد.

 

1207240cookie-checkآذربایجان شرقی و ماجرای نیروهای شرکتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اکثر کارکنان مخابرات بدلیل مفت خوری حقوقهای چند میلیونی کلانی که دارند بد اموزند بدلیل عدم مدیریت بی کفایتی همه شان کثیف ووطن فروش بی غیرتند رسیدگی باید در اولویت قوه قضائیه گیرد

  2. ناشناس می گوید

    بیچاره ها این چهارده نفر تو دیوان بالا کسی رانداشتن حتما لغو قرارداد میشن

  3. همکار می گوید

    باسلام ، ببخشید تجمع در محوطه مخابرات استان آذربایجان شرقی بوده نه آذربایجان غربی .

    1. رصدگر می گوید

      سلام بله قید شده استان آذربایجان شرقی

نظرات بسته شده است.