مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگشت بکار پرسنل اخراجی منطقه فارس

مخابرات ما- در پی چند روز اضطراب ،ناراحتی و تجمع نیروهای شرکتی در فضای مخابرات منطقه فارس و با هدف مدیریت چالش های به وجود آمده جلسه ای با حضور ذی نفعان برگزار شد.

 

مخابرات ما –  به گزارش خبرنگار خبرگزاری مخابرات ما از استان فارس به دنبال تجمعات اخیر نیروهای شرکتی طی چند روزه گذشته در مخابرات منطقه فارس ، ساعت ۷ عصر روز یکشنبه، جلسه ای با حضور مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس ، مدیرانی از مخابرات منطقه فارس و  همچنین  آقایان توکلی و ارجمندی وکیل شرکت خدمات اول و کلیه اعضای شورای اسلامی کار در  مخابرات منطقه فارس برگزار شد.

به گفته حاضران در جلسه و بر اساس صورتجلسه مصوب، مقرر شد موضوع انصراف از شورای اسلامی کار و انحلال آن منتفی شود و این شورا با حضور همه اعضا کما فی السابق به کار خود ادامه دهد.
همچنین مصوب شد که شرکت خدمات اول نسبت به برگشت بکار پرسنل اخراجی اقدام و مشابه دیگران با آنان نیز قرارداد سه ماهه منعقد کند همچنین با پرسنلی که قرارداد شان یک ماهه  تنظیم شده، مجددا قراردادی سه ماهه منعقد گردد.

در این صورتجلسه نیز قید شده است ” شرکت خدمات اول از ابتدای مهر ماه در قالب شرکت جدید با هماهنگی شرکت مخابرات ایران و با قرارداد جدید عناوین شغلی واقعی پرسنل را با طرح طبقه بندی مشاغل شرکت تطبیق داده و به تبع آن گروههای شغلی نیز ارتقاء می یابد که بر اساس آن  تغییر قابل ملاحظه ای در حقوق پرسنل بوجود خواهد آمد. ”

مقرر شده است اعضای شورا و کلیه پرسنلی که شکایت کرده اند تا تعیین تکلیف قراردادهای جدید (که قول اجرای آن از ۷/۱ براساس طرح طبقه بندی مشاغل داده شده)   اقدامی در طول   سه ماه آینده انجام ندهند.

 

شرکت خدمات اول مخابرات در این رابطه هیچ اطلاعیه ای صادر نکرده است تا دلیل این اقدامات مشخص شود.

 

1207280cookie-checkبرگشت بکار پرسنل اخراجی منطقه فارس

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. خدمات اخر می گوید

    عزیزان کی میتونه بگه شرکت جدید یعنی چه شرکتی

  2. ناشناس می گوید

    چنین نماند وچنان نیز هم نخواهد ماند.

    (به نقل از : دادامعین)

  3. ناشناس می گوید

    حالا دیگه یه سری کارها باب میشه واسه دوستان

  4. مریم می گوید

    دوستان شرکتی ناراحت نشید ها!!!!. ولی خدایی اینا پول ندارن گروه های معوقه پرسنل رسمی و قراردادی شون را بدن. هنوز بازنشسته ها معترض اند. پول ندارن بهره وری و رفاهیات را پرداخت کنن اونم به تعداد شاید یک پنجم شما بعد میاد واسه سی هزار نفر از کجا پرداخت میکنه. کلا ملت زود باور و زودرنج! !! اینا درآمدی بقول خودشون ندارن و محاله این کار را انجام بدن. عادت دارن از روی هوا صورت جلسه امضا کنن که آیا تایید بشه در هیات مدیره بعد نماینده دولت و … دقیق مصوبه ۱۷ آذر را پیگیر باشید 😂

  5. زنبور می گوید

    مصوبه ۱۷ آذر هم دنبال منبع درآمد پرداخت هست از اینور هم دوباره آتیش افزایش حقوق را در مهرماه برانگیخته میکنن!!!!!!! کلا یه وضعی هست !!!!!

  6. رنج کشیده می گوید

    خدا شکر که برگشتن سرکارشون
    و ممنون از پیگیر شما سردبیر عزیز

نظرات بسته شده است.