مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران و صدور دستور دورکاری برای همکارانی که فرزندشان مبتلا به کروناست

مخابرات ما- کمیته پیشگیری از شیوع کرونا در مخابرات ایران اطلاعیه جدیدی صادر کرد که در آن امکان دورکاری برای همکاران دیگری فراهم شد.

 

مخابرات ما-  اطلاعیه شماره ۳۵ از سوی کمیته پیشگیری از شیوع کرونا در مخابرات صادر شد.در این اطلاعیه نوشته شده است که امکان دورکاری برای همکارانی فراهم شود که فرزند آنان به کرونا مبتلا شده است.

 

ذکر گردیده برای پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین برای مراقبت از فرزندان بیمار این تصمیم توسط کمیته اتخاذ شده است.

در انتهای اطلاعیه آمده است که ارائه گواهی پزشک در هنگام آغاز بیماری و زمان بهبودی فرزند از سوی همکاران برای ارائه به حوزه منابع انسانی ضروری است.

 

سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا در صورتی که همسر همکاری بیمار باشد و یا پدر و مادرش به این ویروس مهلک مبتلا باشند حضور همکار در محل کار مانعی ندارد؟

اگر هدف کمک به همکار برای رسیدگی به بیمار است و یا حتی عدم انتشار بیماری توسط همکار مورد نظر است باز هم باید ملاحظات بیشتری مورد نظر قرار گیرد.

 

1207320cookie-checkمخابرات ایران و صدور دستور دورکاری برای همکارانی که فرزندشان مبتلا به کروناست

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    این چه بخشنامه هایی که می اید اما هیچ شهرستانی انجام نمیده اداره ما در استان خراسان رضوی همینطوریه فرزند زیر۶ سال داریم اما به هیچکدام از همکار ها اجازه ندادن که از این کاهش یک ساعت استفاده کنن . با وجود اینکه نیروی جایگرین هم داریم .

  2. ناشناس می گوید

    سلام فارس که بخشنامه قبلی هم رعایت نکرده که بخواداینو رعایت کنه فرزندزیر۶سال دارم ولی اجازه استفاده نمی دن چون رییس دلش نمی خواد

نظرات بسته شده است.