مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همکاری شرکت همراه اول با قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (ع)

مخابرات ما-فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) درباره اقدامات این پویش اظهار کرد: پویش نذر حسینی با فرمان مقام معظم رهبری در روز تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می شود.

مخابرات ما-به گزارش فرتاک نیوز، مهرشاد سهیلی با اعلام خبر افزود: این طرح با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) و شرکت همراه اول در حال برگزای است.

این فعال فرهنگی بیان کرد: روز گذشته پویش نذر حسینی در سراسر کشور به آحاد مردم اعلام شده که الحمدلله مشارکت ها و حضور مردم در این صحنه بیش از تصور بود.

سهیلی بیان کرد: روز پنجشنبه در آغاز اولین طرح بیش از ۲۰۰ هزار ماسک به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به استان های زاهدان، تهران  و ایلام برای استفاده هیئت های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ارسال شده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) افزود: علاوه بر آن بیش از ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به مناطق محروم ارسال شد.

این مسئول فرهنگی و جهادی بیان کرد: این قرارگاه در تدارک این برنامه است که برای پخت اطعام بین ایتام و نیازمندان مناطق محروم و حاشیه نشین استان زاهدان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی قدم هایی بردارد.

وی در خصوص استفاده از اقلام مواد غذایی با اشاره به کمک دومیلیارد ریالی شرکت همراه اول به صورت کارت رفاه گفت: دو میلیارد ریال به صورت کارت رفاه در اختیار نیازمندان قرار می گیرد که از طرف شرکت همراه اول به قرارگاه اهدا شد که می شود این کارتها به دست مستحقان برسد.

سهیلی در ادامه در مورد جزئیات این کارت رفاه اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ کارت خرید رفاه برای ۴۰۰ خانواده نیازمند به ارزش ۵ میلیون ریال از طرف شرکت همراه اول اهدا شده که امیدواریم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قدم های خوبی برداریم.

وی با ابزار خرسندی از همراهی مسئولان در این پویش گفت: الحمدلله قرارگاه شاهد پیام های محبت آمیز حضرت آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه محترم تهران و رئیس مجمع جامع روحانیت مبارز، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه، سردار شریف سخنگوی سپاه و رئیس روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) علما و مداحان دیگری بود که پیام هایشان به ستاد قرارگاه ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) برای همه استانها طرح و برنامه دارد، ذکر کرد: با توجه به اینکه بازدید میدانی از استان سیستان و بلوچستان شده و محرومیت این استان به حدی است که مستحق و نیازمند آن بیشتر و محروم و مظلوم واقع شده است در ابتدا این پویش شهرستان زاهدان در نظر قرارگرفته است البته سعی می شود استانهای دیگر به صورت پراکنده پوشش داده شود.

1226210cookie-checkهمکاری شرکت همراه اول با قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (ع)

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.