مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استان ایلام، از یک پیام تا یک خبر! قطع شدن کابل مشترکین توسط پیمانکار آب و فاضلاب

مخابرات ما- اخیرا در سیاست های کلان مخابرات ما تغییراتی ایجاد کرده ایم که امیدواریم به مصلحت مخابرات باشد.به محض اطلاع از یک مسئله فورا با مدیر منطقه ارتباط می گیریم.ضمن طرح مشکل نطر منطقه نیز مطرح می شود.

ما از استان ایلام پیامی (کامنتی) داشتیم که همکار ایلامی نوشته است:

دو کابل هزار زوج در شهر ایلام بخاطر اشتباه و سهل انگاری مخابرات در پاکسازی مسیر حفاری ‌پیمانکار شهرداری ،قطع شده و سه روز است اینترنت و تلفن ثابت بیش از ۲۰ هزار مشترک قطع است جالب است قبل از شروع به کار ‌پروژه زیرگذر شهید کشوری شهرداری به مخابرات درباره جابجایی امکانات اطلاع داد بود اما متاسفانه مجموعه اینو بررسی نکرده بود که این کابلها ارتباط مردم رو برقرار میکنن ؟کسی هم پاسخگو نیست سردبیرجان لطفا اینو چاپ کنید شاید یکی دید و مشکل رو حل کرد.

ضمن ارتباط با مهندس حشمت اسدی مدیر منطقه ایلام طرح موضوع کردیم.جالب این بود که ایشان، با اینکه اولین ارتباط ما در طول این سالها بود به سرعت و با رویی گشاده پاسخ دادند.

ابتدا این پیام را بخوانید که مخابرات ایلام برای مردم منطقه ارسال کرده است:

مشترک گرامی
با سلام
ضمن عرض پوزش بابت قطع تلفن ثابت شما بعلت انجام حفاری توسط شرکت آب و فاضلاب ایلام ترمیم کابل خطوط تلفن توسط مخابرات منطقه ایلام انجام خواهد شد . از شکیبایی شما سپاسگزاریم .
مخابرات منطقه ایلام

این پیام بلافاصله برای کسانی ارسال شده که تلفن آنان قطع شده است.محتوای آن  نشان می دهد ارتباط آنها توسط پیمانکار آب و فاضلاب قطع شده است.

مدیر منطقه ایلام می گوید بعد از قطع ارتباط دو کار انجام شده یکی فرستادن پیام  خطاب به مشترکینی که ارتباط آنها توسط پیمانکار آب و فاضلاب قطع شده بود .سپس صورت جلسه خسارت نیز با پیمانکار مربوطه  امضا شده و  پیمانکار پذیرفته است که با سهل انگاری وبدون هماهنگی با مخابرات اقدام به حفاری کرده است.

مهندس اسدی در ادامه اطمینان می دهد که  فردا انشالله همکاران حقوقی پیگیری لازم را جهت صیانت از حقوق شرکت ومشرکین به عمل خواهند آورد و به وظایف خود عمل خواهند کرد.

سوال مهم این است که چه تعدادی تلفن بر اثر این حفاری قطع شده و چه زمانی همه تلفن ها وصل خواهد شد.

مدیر منطقه ایلام در پاسخ گفت به محض اطلاع از قطعی تلفن ها، همکاران مشغول به کار رفع خرابی شدند، ابتدا فیبر های نوری را وصل کردند و  سپس به وصل تلفن های ثابت مشغول شدند. او تعداد مشترکینی را که ارتباط آنان قطع شده حدود ۱۰۰۰مشترک می داند که تا کنون ۹۰درصد آنها وصل شده وبقیه نیز تا فردا وصل خواهد شد.

در مورد تعداد پورتهای قطع شده نیز مهندس اسدی توضیح می دهد و می گوید: قطع شدن دوکابل هزار زوج درست است اما همه زوج های آن فعال نبوده طبق اطلاع رئیس اداره شهرستان ایلام  ارتباط دو کافوی ۵۰۰ پورتی قطع شده  که در مجموع هزار شماره مشکل پیدا کرده است. لذا قطع شدن ارتباط ۲۰ هزار مشترک صحیح نیست.

مستندات ارسالی نیز صحت گفته های ایشان را تایید می کند.

مخابرات ما از پاسخ سریع و صریح ایشان تشکر میکند.

 

 

1228120cookie-checkاستان ایلام، از یک پیام تا یک خبر! قطع شدن کابل مشترکین توسط پیمانکار آب و فاضلاب

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.