آشنایی با سامانه های ارائه خدمات مخابرات – بخش اول
سامانه ۲۰۱۱۷:
سامانه ۲۰۱۱۷ مربوط به بررسی خطوط تلفن ثابت می باشد که دارای ۳ گزینه بوده و با شماره گیری هر گزینه خدمات ذیل به مشترک ارائه می شود:
شماره ۱: ثبت مستقیم خرابی خط تلفن ثابت و سیپ فون و …توسط سیستم و سپس پیگیری جهت رفع خرابی.
شماره ۲: با انتخاب کلید ۲ مشترک به اپراتور وصل شده و می تواند از خدماتی نظیر فعالسازی و غیرفعالسازی آوای انتظار، بررسی مشکلات مشترکین E1، اعلام خرابی خطوط GSM و پاسخگویی به سایر سوالات مشتریان استفاده نماید.
شماره ۳ : ضبط پیام مشترکین در صندوق صوتی.
اگر از این سامانه استفاده کرده اید میزان رضایت خود را از خدمات آن با مخابرات ما درمیان گذارید.
نظرات بسته شده است.