آشنایی با سامانه های ارائه خدمات مخابرات – بخش دوم
مخابرات ما– تا چه حد با سامانه های ارائه خدمت مخابرات به مشترکین آشنایی دارید؟برای افزایش اطلاعات شما و معرفی بیشتر این درگاهها و نحوه ی ارائه خدمات توسط آنان به معرفی این سامانه ها خواهیم پرداخت. چند روز قبل بخش اول این اطلاعات منتشر گردید اینک بخش دوم از این مطلب را بخوانید :
این سامانه جهت پاسخگویی به مشکلات خطوط همراه اول می باشد. مشترکین با تماس با این سامانه از خدماتی به شرح ذیل استفاده می کنند:
شماره صفر : اتصال به همکار پاسخگو و طرح سوالات و مشکلات.
شماره ۱: دریافت خدمات مالی و اعلام و پرداخت صورتحساب بصورت به روز و دوره ای.
شماره ۲: ارائه خدمات انواع سرویس ها از جمله فعالسازی آوای انتظار، سرویس تماس بان، ردیابی گوشی و … .
شماره ۳: استفاده از خدمات غیر حضوری و دریافت رمز دوم.
شماره ۴: ارائه خدمات در محل (ویژه مراکز استان). شماره ۵ : استفاده از سرویس اینترنت.
و بالاخره: شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات.
اگر از این سامانه استفاده کرده اید میزان رضایت خود را از خدمات آن با مخابرات ما درمیان گذارید.
راه اندازی اپلیکیشن مخابرات من برای سرویس های تلفن ثابت و اینترنتadsl
تا به حال این کار صورت نگرفته و اگر انجام شود خیلی باعث موفقیت در وصول مطالبات و خدمات به مشتریان میشود-لطفا این قضیه را جدی بگیرید و به مقامات بالا اطلاع دهید جهت اجرا
بله قبوله
یه مطلب می زنیم همین کامنت شما رو میذاریم