مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تحقق صد در صدی واگذاری ADSL نسبت به تقاضای مشتریان در کردستان

مخابرات ما-مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق حدود صد درصدی واگذاری ADSL، نسبت به تقاضای مشتریان در استان خبر داد.

مخابرات ما-آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تعداد متقاضیانِ دریافت سرویس ADSL مخابرات در سطح استان اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ایجاد ظرفیت‌های لازم در راستای پاسخگویی به نیازهای مخابراتیِ شهروندان، با واگذاری ۹ هزار و ۲۳۰ پورت ADSL، شاهد تحقق حدود ۱۰۰ درصدی واگذاری این سرویس نسبت به تعداد تقاضاهای ثبت شده هستیم.

وی گفت: برای افزایش کیفیت ارتباطاتِ سرویس‌های ارائه شده به مشتریان و همچنین پایداری شبکه، اقدامات کارشناسی شده از جمله؛ تشکیل کمیته‌های مختلف به منظور پایش لحظه‌ای تجهیزات و رفع اختلالات آنها، رصد و افزایش ظرفیت لینک‌های ارتباطی، بهینه سازی مسیرهای ارتباطی مشتریان در سطح استان، برقراری ارتباطات به صورت دوطرفه و غیره به صورت مدون انجام می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر این مهم که اجرای دقیق استراتژی‌های تدوین شده، نقش تاثیرگذاری برحفظ و جلب اعتماد مشتریان نسبت به کیفیت سرویس‌های ارایه شده بر بستر دیتا دارد، یادآور شد: تمام تلاش و توان مجموعه مخابراتی در منطقه، ارائه محصولات و سرویس‌های با کیفیت و در خور مشتریان استان با هدف رعایت اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی آنان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، بابیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و ارتقای آنها است، به تعداد بیش از ۱۶۸ هزار و ۵۷۲ پورت ADSL منصوبه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: از این آمار ۱۱۳ هزار و ۳۶۰ پورت آن واگذار شده است که تعداد ۹ هزار و ۲۳۰ پورت آن (تحقق حدود ۱۰۰درصدی دایری این سرویس، نسبت به ثبت درخواست مشتریان) در سال جاری واگذار شده است.

حکمت خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تعداد ۷۷ هزار مشترک فعالِ سرویسِ ADSL در سطح استان از این بستر برای انجام کارهای اقتصادی، فرهنگی، ادرای و غیره از این بستر استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته با صرف اعتبارات چشمگیر در راستای راه‌اندازی تجهیزات و توسعه زیرساخت‌های لازم برای سرویس ADSL در نقاط روستایی استان گفت: وجود ۵۱۱ روستای دارای ADSL بیانگر رشد ۵ هزار و ۵۶۷ درصدی تحقق اهداف و موفقیت مخابرات در این حوزه است.

گفتنی است، در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار مشترک روستایی تحت پوشش خدمات شبکه دیتا مخابرات هستند.

1235420cookie-checkتحقق صد در صدی واگذاری ADSL نسبت به تقاضای مشتریان در کردستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.