مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

مخابرات ما-سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده شب گذشته از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اهمیت مولفه پاسخگویی در افزایش رضایتمندی مشتریان ، با پیگیری های مجدانه، ساز و کار  پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات ارتقاء خواهد یافت.

مخابرات ما-

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی دوشنبه ۱۳۹۹/۷/۷ در حاشیه بازدید میدانی از مرکز پاسخگویی اینترنت  ۲۰۲۰  با تاکید بر استانداردسازی کلیه امور مربوط به این مراکز در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان اظهار کرد: کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه  از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.

وی افزود : تلاش و همت مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش دغدغه و مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با انجام تغییرات اصولی در آینده نزدیک شاهد تحقق واقعی شعار “ارتباطی فراگیر ” برای کلیه هم استانی ها باشیم.

گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه ‌پاسخگویی به مشتریان با همکاران حاضر دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر نمود.

1235430cookie-checkبهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. صادقی می گوید

    من ۲۴۰ گیگ اینترنت از خود سایت مخابرات اصفهان خریدم ولی شارژ نشده و اعتبار میگه صفر
    ۲۰۲۰ هم که اپراتور ظاهرا نداره چون بعد از چند دقیقه که با تلفن گویا همراه میشیم تا به وصل به اپراتور برسیم میگه مکالمات شما ضبط میشه و بعدشم خط قطع میشه.
    الان من نیاز به پاسخگویی دارم
    لطفا یکی جوابگو باشه و راهنمایی کنه
    طرح پاسخگویی سریعتون اگر وجود داره الان باید به من کمک کنه.
    لطفا یکی جوابگو باشه……..

  2. همکار بازنشسته می گوید

    باسلام چرا عملکرد تعاونی مسکن مخابرات اصفهان این قدر ضعیف شده .تکلیف پروژه کشوری چی شد.چرا به وعده های خود درمورد پروژه بهارستان عمل نکردید.ماخواستار تغییر در هیئت مدیره هستیم و بزودی دراینخصوص بصورت جمعی اقدام خواهیم کرد.

  3. ناشناس می گوید

    بهبود شرایط در مخابرات اصفهان مشهود است
    با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      آمارهای پیشرفت رو ملاحظه کردم
      در برخی موارد خیلی خوب بوده
      برام جالبه اصفهانی ها بدون پول چطوری شده اینقدر کار میکنن. یکی می گفت غیرتشون بالاست

      1. ناشناس می گوید

        تعاونی مسکن مخابرات اصفهان عملکرد ضعیفی داشته و چاره ای جز تصمیم به تغییر برای اعضا باقی نگذاشته

نظرات بسته شده است.