مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش ۲ و نیم برابری ظرفیت شبکه اینترنت خراسان جنوبی

مخابرات ما-سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی: ظرفیت شبکه اینترنت استان دو و نیم برابر افزایش یافت.

مخابرات ما-به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، آذری  با بیان اینکه پس از شیوع کرونا و لزومافزایش ۲ و نیم برابری ظرفیت شبکه اینترنت خراسان جنوبی استفاده از خدمات غیر حضوری، شبکه ارتباطی مخابرات در برخی موارد دچار اختلال گردید گفت: برای رفع این مشکل ظرفیت شبکه دیتای استان ۲/۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه پنجاه روستا پس از شیوع کرونا از ADSL روستایی بهره‌مند شدند افزود: در این مدت همچنین پهنای باند چهل روستا افزایش پیدا کرده تا روستائیان خدمات را بهتر دریافت کنند.

1235440cookie-checkافزایش ۲ و نیم برابری ظرفیت شبکه اینترنت خراسان جنوبی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. عامل پیمان می گوید

    هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد خراسان جنوبی با حداقل نیروی کار و با حداکثر توان و با کمترین هزینه و نیروهای متخصص بی ادعا همیشه سکوی پرش مدیرانی بوده که پس از دوره مدیریت در استان و انتقال به جاهای دیگر متوجه تفاوت مرام و معرفت و کار بلدی و پیگیر بودن و رعایت حق الناس نیروهایش شده اند . این را نمودارهای کشوری و مستند با آمار نیروی انسانی و دخل و خرج مالی میگویم .ولی متاسفانه همیشه مورد بی مهری مسئولین کشوری و استانی قرار میگیرند. شما سطح توقعات را در مدیران بالا برده اید و در قبال کسب موفقیتها قدمی برای نیروهای فعال برداشته اید؟و از خیلی حق و حقوقشان محرومند نگاهی به پرداختی ها و مقایسه و شرایط کاری با برخی استان های همتراز معرف و گویای همه چیز است .آقای آذری ضمن تبریک مدیریت منطقه به شما صعود شما را به سکوی پرتاب به مراتب بالاتر کشوری نیز گرامی می داریم امیدوارم با کسب موفقیتهای بیشمار در دوره مدیریت خود خاطرات خوبی در اذهان مردم و مسئولین و نیروهای تحت امر به جای بگذارید نه مثل بعضیها وعده سر خرمن و حواله سرپل صراط . و من الله توفیق

نظرات بسته شده است.