مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها – خبرهایی از جلسات سهامدار عمده

مخابرات ما– گفته می شود اعضای هیئت مدیره کامل شده است.

مخابرات ما (شنیده ها) – عاقبت انتظار به پایان رسید و امروز خبرهایی از تشکیل جلسه اعلام اعضای هیئت مدیره به بیرون درز کرد .  خبرهایی غیر قابل انتظار  و کاملا عجیب و خاص مخابرات!

 

پیش از این سهامدار عمده احکام  دو نفر را به عنوان عضو هیئت مدیره صادر کرده بود. سلطانی و سعیدی.دکتر سعیدی و مهندس سلطانی حکم قطعی در جیب داشتند.

هفته پیش اعلام شدمهندس خلیلی نفر سوم هیئت مدیره است وی معاون فعلی شبکه مخابرات ایران است.

بنا بر این بود که امروز  این انتخاب تایید شود.که تاییدهم شد اما در کنار آن حکم جدیدی برای عضو دیگری از هیئت مدیره صادر شد! نفر چهارم؟ خیر نفر سوم عوض شد!
یعنی بجای دکتر سعیدی ، مهندس مهدوی از ارتباطات سیار به مخابرات ایران خواهد آمد.

 

پس سه عضو هیئت مدیره از سوی سهامدار عمده عبارتند از خلیلی، سلطانی، مهدوی!

 

ما پیش بینی می کنیم با این انتخابها، دولت یا همان وزارت ارتباطات، دو نفر معرفی شده ی پیشین خود را تغییر دهد و دو نفر نیروی پرفشار در مقابل این هیئت مدیره قرار دهد.

 

شنیده های دیگری نیز در راه هست که اجازه بدهید بعدا اعلام کنیم.  تحقیق بیشتری در این مورد نیاز است.

 

1235580cookie-checkشنیده ها – خبرهایی از جلسات سهامدار عمده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. رضا می گوید

    اینکه چندین ماه است مخابرات بلاتکلیف رها شده را که باید پاسخ دهد ؟ ببخشید ، ولی این فقط یک معنی داره،
    اینکه : مخابرات بزرگتر نداره ! ماه ها است که هر هفته یک داستان جدید داریم ! دغدغه مدیران و حتی بدنه شرکت این است که ببینیم فردا چه میشود و چه کسی به سر کار می‌آید؟ مطلقا عرض کنم : مشکل مخابرات به هیچ وجه مدیرعامل و هیت مدیره نیست ! مخابرات از دو جهت آسیب اساسی خورده و اگر حل نشود خواهد خورد
    اولا : عدم انگیزه و تعلق سازمانی کارکنان و بدنه مخابرات
    ثانیا : عدم تفاهم و هماهنگی بین سهامداران اصلی و متعاقب آن عدم ثبات مدیریتی و …
    لذا تصمیم گیران میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن از بین عقلای سهامداران تیمی را نهایی سازند (و توجیه و پشتیبانی نمایند )، که علاوه بر شایستگی و صلاحیت ، انعطاف لازم و توانایی لازم در همگرایی فی مابین سهامداران را داشته باشد . و با برنامه های کوتاه مدت و میان مدت صحیح اعتماد و علقه را به بدنه شرکت برگردانند . ان شاالله

  2. سید می گوید

    شنیده های دیگر احتمال رفتن مدیر عامل است

  3. ناصر می گوید

    سلام ایکاش و هر چه زودتر به دور از سیاسی بازیها هیات مدیره و مدیر عامل مخابرات مشخص شود تا بلکه وظیفه اصلی مخابرات دچار اختلال نشده و توافقاتی که هیات مدیره قبلی در خصوص مطالبات کرده بود سریعا اجرایی گردد

  4. ناشناس می گوید

    مهندس خلیلی که تا به امروز یکی از نیروهای ارزشمند شرکت مخابرات ایران بوده، چه زمانی که در شرکت مخابرات استان تهران خدمت میکرد و چه پس از ادغام که به مخابرات ایران منتقل شد، تا امروز انسان موجهی بوده، تا ببینیم بعد چی پیش میاد، ولی در رابطه با دو نفر دیگه اگر اطلاعات و یا سوابقی دارید لطفاً بیان بفرمایید.
    اما یک نکته بسیار مهم و البته نگران کننده! شخصی که از جانب سهامداران در روز ۲۲ شهریور، صورتجلسه اصلاح حق جذب رو امضا کرد، آقای سعیدی بود، با خبری که گذاشتید ایشون دیگه در مخابرات سمتی ندارند، با توجه به اینکه خبری از تصویب صورتجلسه بیست و دوم شهریور در هیئت مدیره نرسیده، آیا این تغییر ممکنه، خدای نکرده، مشکلی ایجاد کنه؟

نظرات بسته شده است.