مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما از انتقال برخی مشاغل از خدمات اول به شسکام پرسیده اید

مخابرات ما- چندی است شما در مورد انتقال برخی مشاغل از خدمات اول به شسکام پرسیده اید.حالا میخواهیم به آن جواب بدهیم.

مخابرات ما- مدتی است نیروهای خدمات اول با نگرانی پیگیر یک نامه هستند که اخیرا به استانها رسیده.این نامه فقط در سطح مدیران ارشد استانی ارجاع شده و پایین تر نیامده است.

 

در این نامه گفته شده ۸ رسته شغلی باید به مرور در استانها  از شرکت خدمات اول جدا شده و    به شسکام سپرده شود. هر چند که در برخی استانها قرارداد این رسته ها در دست شسکام است اما قرار است در همه استانها اجرائی شود.

 

این ۸ رسته شامل مشاغل فنی یا مشاغلی با بنیاد فنی است.ام دی اف،سالن دستگاه،سیستمهای انتقال،دکل بند،ناظرین شبکه،و چند تا رسته دیگر در این لیست هستند.روز شنبه بطور کامل این مشاغل اعلام خواهد شد.

 

آنچه کارکنان فعلی خدمات اول و آینده شسکام را نگران کرده است اختلاف حقوق بین نیروهای شسکام و خدمات اول است.در شسکام بدلیل عدم وجود طبقه بندی مشاغل، سنوات پرداخت نمی شود.همین موجب نگرانی شده است.استانها با اطلاع از بار منفی این تصمیم بدنیال همسان سازی حقوق این دو شرکت هستند.

 

این خبر را بعنوان مقدمه برای خبرهای روز شنبه در نظر بگیرید.

 

1235650cookie-checkشما از انتقال برخی مشاغل از خدمات اول به شسکام پرسیده اید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. طاها علیزاده می گوید

    الان که شرکت خدمات اول هستیم حقوقمون کفاف سه چهار روز اول ماه بیشتر نمیده چه برسه ما رو ببرن شسکام حقوقمون کمتر بشه از اینی که هستیم هم بدبختر بشیم ظلم پایدار نمیمونه توی هیچ برهی از تاریخ هیچ ظلمی و ظالمی تا ابد نمیمونه و از خدا میخوام مشکل همه ما نیروی شرکتی ها که ماهمون به دعا و بسم الله و قرض قوله میگذرونیم به دادمون برسه چون جز خدا هیچکس به داد ما نمیرسه چقدر جلوی زن بچه هامون شرمنده باشیم

  2. فنی می گوید

    باید همه فنی ها رو بدن شسکام تا نظم باشه

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    سوال اصلی این است:
    چرا باید نیروهای بخش خصوصی را از هم جدا کرد
    همه شرکتها بدنبال یکپارچگی هستند.
    اما مخابرات می خواهد به این عنوان نیروی انسانی را برون سپاری کند آن هم نیروهای پر تلاش و بدن ادعایی که کار فراوان و اصلی خدمات رسانی مخابرات را به مردم را بر عهده دارند.

  4. مهندس کارگر عامل پیمانکار می گوید

    ۵ سال از حق لباس و سنوات و حق تخصص پول نهار هزینه رفت و آمد و طبقه بندی مشاغل و … را بدهند و با قرارداد جدید طبقه بندی مشاغل رو اجرا کنند . اگر نه همه مون می ریم اداره کار چون بعد از ۴ سال عملا کارگر دائم حساب میشیم حتی قراردادها ۸۹ روزه پی در پی

  5. ناشناس می گوید

    شسکام بسیار مزخرف است ،تی سی تی اسمش به کل شسکام میارزد

نظرات بسته شده است.