آشنایی با سامانه های ارائه خدمات مخابرات – بخش چهارم
مخابرات ما– آشنایی شما با خدمات مختلف مخابرات و سرویس هایی که از سوی این شرکت ارائه می شود میتواند تاثیر زیادی در کاهش میزان مراجعات حضوری داشته باشد برای افزایش اطلاعات شما و معرفی بیشتر این درگاهها و نحوه ی ارائه خدمات توسط آنان به معرفی این سامانه ها خواهیم پرداخت. چند روز قبل بخش هایی از این اطلاعات منتشر گردید اینک بخش چهارم از این مطلب را بخوانید :
مشتریان دیتای تجاری می توانند با ۲۰۱۰ تماس بگیرند.
همانطور که می دانید سامانه ۲۰۱۰ مربوط به بررسی مشکلات دیتای تجاری است که بر اساس نیاز مشترک دارای ۶ گزینه به شرح ذیل می باشد :
مرکز پاسخگویی مشتریان تجاری
شماره ۱: اطلاع از صورت حساب. شماره ۲: خرید و اطلاع از محصولات و سرویس ها.
شماره ۳: تغییر سرویس فعلی. شماره ۴: ارتباط با واحد پشتیبانی.
شماره ۵: اطلاع از وضعیت مکاتبات. شماره ۶: مخصوص پاسخگویی به اپراتور یا ارائه دهنده خدمات مخابرات.
اگر از این سامانه استفاده کرده اید میزان رضایت خود را از خدمات آن با مخابرات ما درمیان گذارید.
نظرات بسته شده است.