مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آشنایی با سامانه های ارائه خدمات مخابرات – بخش چهارم

مخابرات ما–  آشنایی شما با خدمات مختلف مخابرات و سرویس هایی که از سوی این شرکت ارائه می شود میتواند تاثیر زیادی در کاهش میزان مراجعات حضوری داشته باشد برای افزایش اطلاعات شما و معرفی بیشتر این درگاهها و نحوه ی ارائه خدمات توسط آنان به معرفی این سامانه ها خواهیم پرداخت. چند روز قبل بخش هایی از این اطلاعات منتشر گردید اینک بخش چهارم از این مطلب را بخوانید :

سامانه ۲۰۱۰:

مشتریان دیتای تجاری می توانند با ۲۰۱۰ تماس بگیرند.
همانطور که می دانید سامانه ۲۰۱۰ مربوط به بررسی مشکلات دیتای تجاری است که بر اساس نیاز مشترک دارای ۶ گزینه به شرح ذیل می باشد :

مرکز پاسخگویی مشتریان تجاری

شماره ۱: اطلاع از صورت حساب.                             شماره ۲: خرید و اطلاع از محصولات و سرویس ها.

شماره ۳: تغییر سرویس فعلی.                شماره ۴: ارتباط با واحد پشتیبانی.

شماره ۵: اطلاع از وضعیت مکاتبات.                                 شماره ۶: مخصوص پاسخگویی به اپراتور یا ارائه دهنده خدمات مخابرات.

اگر از این سامانه استفاده کرده اید میزان رضایت خود را از خدمات آن با مخابرات ما درمیان گذارید.

1235640cookie-checkآشنایی با سامانه های ارائه خدمات مخابرات – بخش چهارم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.