شما نوشته اید – دلیل قطع مکرر ارتباطات مراکز و پایین امدن کیفیت ارتباطات تلفنی همراه اول و دیتا
مخابرات ما- این مطلب توسط (رنجبر) ارسال شده.کوتاه مختصر و مفید حرفهای جالبی در مورد قطع ارتباطات تلفنی و افت کیفیت دیتا دارد که به خواندنش می ارزد
مخابرات ما (شما نوشته اید – نویسنده :رنجبر)-
رنجبر از خراسان
متاسفانه کاهش درامد وافزایش هزینه ها بخاطر:
- عدم انگیزه کارکنان ودلسرد بودن انان
- عدم مدیریت صحیح و عدم اطلاعات مخابراتی مدیران تصمیم ساز بخش خصولتی مخابرات
- ماهی گرفتن از آب گل آلود در بخش طراحی و اجرا و نظارت در عملیات فنی توسط پیمانکاران و هم کاسه شدن با عوامل ناظر عالیه
- عدم افزایش تعرفه های مخابرات ثابت وهمراه با وجود تورم افسار گسیخته
- اجرای ناقص وغیر استاندارد طرحها ی مخابراتی بلحاظ کمی وکیفی که کمبود زیرساختها خصوصا در قسمت فنی مثل OCDF های فیبر نوری که کلیه طرحها در امکانات منصوبه قدیم اجرا میشودوعدم رسیدگی به امنیت فیزیکی و سیستمی هانتها
- و نظارت ضعیف
همگی عواملی هستند که موجب قطع مکرر ارتباطات مراکز و پایین امدن کیفیت ارتباطات تلفنی همراه اول و دیتا شده است.
12425200cookie-checkشما نوشته اید – دلیل قطع مکرر ارتباطات مراکز و پایین امدن کیفیت ارتباطات تلفنی همراه اول و دیتا
دقیقا همینطوریه
الان قطع تلفن مشترک معمولا چند روز وشاید چند هفته بطول می انجامد و۲۰۱۱۷ هم پیغام عوضی میدهد
قطع ازتباط ADSL مشترک هم همینطور یکماه قطع است وکسی بداد مشترک نمیرسد و ۲۰۲۰ هم کاری ازش ساخته نیست
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در طول هفته چندین دوست واشنا با ما مخابراتی ها تماس میگیرند و التماس دعا دارند ومیگویند کسی جوابگو نیست چرا ؟؟؟؟
اگر مخابرات واقعا دنبال درامد است چرا خدمات نگهداری او اینقدر ضعیف است ایا جز بی مدیریتی و دلسرد بودن پرسنل از عدم رسیدگی حقوقی چیز دیگری است
مسولین هم خوب میدانند که کمبود لوازم وتجهیزات و عدم رسیدگی به معیشت پرسنل و دوگانگی و تاخیر در پرداختها موجب فرار مشترکین تلفن ثابتوهمراه اول به اپراتورهای دیگر شده چون انان خدمات سریعتر وبا کیفیت تر را اراِیه میدهند